Humørsvigninger

llkri

Blir kjent med forumet
MAI 2013
Andre som sliter med dette? Hadde ingen ting av det da jeg var gravid for 12 år siden. Er forferdelig slitsomt. Er 12 uker på vei. Lurer på om dette roer seg etterhvert. Har ei datter i puberteten hjemme også, så blir litt høy temperatur hjemme innimellom. Hehe stakkars samboeren min.

Jaggu bra det bare er meg som har det. Da er jeg unik :)

tro meg - vi er nok flere enn du tror :)
Hadde meg en utblåsning på sambo i går kveld for at han ikke så jeg hadde rydda og fått på plass mye av flyttelasset som enda står her og der. Det værste var vel at dagen før så klarte han å legge frem en setning som fikk det til å høres ut som om jeg ikke rydda NOE i huset når jeg går hjemme sykmeldt. Men er ikke lett å holde det strøkent 24/7 med 4 som roter og 1 delvis handicapa som rydder skal jeg si deg.... (kjenner jeg tenner på alle pluggene bare av å skrive om det her :P )

det er nok mangen som sliter litt med det har jeg på følelsen...

hehe godt å høre det ikke bare er meg. Tenner på alle plugger for ingenting jo. Selv om jeg skjønner inni hue at det er teit, så klarer jeg ikke gi meg. Men men. Får håpe det roer seg etterhvert.

Jeg også klikker i vinkler for ikkeno for tia :P kan både klikke, le og grine på 5 minutter.. så vi er nok fler ja :P Er jo ikke lite hormoner som herjer i kroppen vår for tia..

Ja er nok det. Var hos jordmor i dag og da sa ho at siden jeg ikke hadde det med jenta mi på 11, men nå med samboeren min som far, så var det han som hadde denne hormon påvirkningen på meg. Så nå sier jeg at han får skylde seg selv :)

Back
Topp