Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er dere?
Lurer på om noen føler seg like sprøtt som jeg av og til?
kan både bi sint[:@] og veldi lei meg [:(]for nesten ingenting,men har også dager når eg e helt overbli og fornøyd[:D]hi,hi,hi.....samboeren min bruker å sei "helt utrolig"[:D][:D]
Har nok noen humørsvingninger jeg også ja... [:'(] går fra å være bli til sur på null komma niks skikkelig dritt , og dager hvor jeg bare våkner og er sur[:'(][:'(]
Føler meg heller mer frustrert jeg da... De to siste dagene har jeg lissom bare vært overalt i hode, sliten i kroppen, men samtidig rastløs i beina [:'(] *blæ* Stakkars samboer - skulle hatt gullmedaje for tålmodighet [:D]
Jeg har hatt mange dager der jeg rett og slett er sur fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Har selv kommet frem til at det skyldes at jobben krever all energi nå når jeg er gravid. Når jeg kommer hjem orker jeg ikke annet enn å legge meg på sofaen og så blir jeg sur på meg selv for at husarbeidet blir liggende og at maten vi spiser er så som så og når noen ringer er jeg bare sur og tverr i telefonen...[:(]
har masse humørsvingninger! det går mest på at jeg føler jeg ikke strekker til, blir fort sliten og får ikke gjort alt her hjemme som jeg gjerne skulle gjort.. så da blir jeg sur og lei meg, og typen fatter ingenting! [:'(] er liksom tappet for energi og tiltakslyst for tiden!
Humørsvingninger...? Hva er det...?
Spør mannen min. Er vel en grunn til at navnet mitt er Hormonbomba eller Hormonella om dagen. [:(][:D][:@][&o][:)]
Men det er ikke noe kult å ha det sånn. Kjenner tårene presser på for den miste skuffelse og lunta er så kort. Mer en vel en del blid også.