Humørsvigninger av p-piller

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Fler som har fått det? Jeg tror mine gjør meg litt koko (microgynon), så i går kuttet jeg dem ut. Tenkte jeg skulle prøve en måned uten, og se om humøret blir litt bedre. Hva gjorde du? Byttet merke? Byttet prevensjonsmiddel?

Jeg ble koko av Marvelon (?).. Byttet til Loette og hadde ikke det problemet lenger, bakdelen med de var at jeg ble gravid da..

FancyPants skrev:
Jeg ble koko av Marvelon (?).. Byttet til Loette og hadde ikke det problemet lenger, bakdelen med de var at jeg ble gravid da..

Oops.  Jeg har nemlig ingen intensjon om det, hehe! Men jeg burde kanskje prøve et annet merke da?

rodstilk skrev:

FancyPants skrev:

Oops.  Jeg har nemlig ingen intensjon om det, hehe! Men jeg burde kanskje prøve et annet merke da?

Det hadde ikke jeg heller, så det var ikke mye moro..

Man reagerer ulikt på de forskjellige typene av p-piller, så det kan godt hende at noen andre funker helt fint for deg :)

Jeg blir helt utafor av p-piller. Har prøvd flere forskjellige merker også uten bedring. Noen tåler ikke p-piller dessverre. 

Jeg bruker Yasmin, og har hverken blitt gravid eller fått humørsvigninger:)

smash skrev:

sign.:) eneste jeg merker er at mensen har blitt kortere og smertene mindre men det er et stort +

Jeg ble helt gal av Cerazette og mistet sexlysten totalt!
Gikk tilbake til Yasmin når ammingen hadde avtatt nok, og det gikk bedre. 

Jeg blir koko av Yasmin. Men det er det eneste som gjør at jeg ikke ser ut som et pizzatryne, så da får jeg bare leve med det.

knotte81 skrev:

smash skrev:

sign.:) eneste jeg merker er at mensen har blitt kortere og smertene mindre men det er et stort +

Enig! Før lå jeg i senga de to første dagene, og hadde så store smerter at jeg trodde jeg skulle dø.
Nå merker jeg så å si ingenting!

Back
Topp