Humørsvigninger å kjæreste

Anonymlø

Andre møte med forumet
Flere som har en kjæreste som ikke forstår det med humørsvingninger? Min forstår det overhode ikke å skjønner ikke hvorfor jeg er sur nå å da. Det er så frustrerende! Hvordan er humøret deres for tiden? Bare jeg som sliter?

Mitt humør er veldig opp og ned, og kan fort bli lei meg eller sint. Hatt ett par ufortjente utbrudd på han, men han er forståelsesfull og vet jeg er sånn spesielt pga graviditeten nå :)

Forståelse er ikke alltid enkelt, tror ikke alle menn helt forstår den enorme omveltningen et svangerskap er. Husker jeg fikk brekninger når jeg pusset tennene forrige gang, og fikk beskjed om å skjerpe meg, kunne da umulig være så ille:playful: Han står ikke for den i ettertid.. Men dialog er fint, jeg spammet ham med artikler om svangerskap. Tror det hjalp litt i alle fall;)

Har ikke hatt humørsvingninger etter jeg ble gravid, men blir et monster før mensen kommer. Hver gang. Prøver å ta meg sammen, for både jeg og typen vet at det er hormontrollene som er i sving:bag: Pleier som oftest å advare ham når jeg kjenner at jeg overreagerer på ting. Han tar det veldig fint, heldigvis - sikkert fordi jeg spøker en del med det og vi begge innser at det er hormoner og ikke noe noen gjør feil:hilarious:

Jeg er så sint om dagen. I allefall i perioder. Merker mannen trår litt mer forsiktig. Vi har jo vært igjennom dette før så han veit åssen det er :hilarious: for all del, jeg prøver ikke å være slem men noen ganger så bare KOKER det over! :hilarious::hilarious::nailbiting: Grrrr... :p

Litt mer irritabel enn ellers, men kan sverge på at sambo også har humørsvingninger :wacky:

Mannen var dårligere på forståelse i forrige svangerskap enn han er denne gangen. Tror hele opplevelsen med fødsel osv setter kvinner på en kongestol hos de fleste menn, og etterpå er mannfolka litt sånn «jeg gjør som du sier min frue».

Mannen var dårligere på forståelse i forrige svangerskap enn han er denne gangen. Tror hele opplevelsen med fødsel osv setter kvinner på en kongestol hos de fleste menn, og etterpå er mannfolka litt sånn «jeg gjør som du sier min frue».
Håper nesten det for akkurat nå så tror han nesten ikke på at vi er gravide:bag: heldigvis skal han være med på neste TUL:)

Håper nesten det for akkurat nå så tror han nesten ikke på at vi er gravide:bag: heldigvis skal han være med på neste TUL:)
Anbefaler deg veldig og få han til å laste ned ulike gravid-apper altså. Min mann hadde ikke de appene sist gang, men lastet ned nå, og nå er han jo helt fascinert og kommer plutselig med en faktasetning til meg om graviditeten (som jeg jo selvsagt kan fra før men morsomt at han oppdaterer seg og lærer ting!)

Anbefaler deg veldig og få han til å laste ned ulike gravid-apper altså. Min mann hadde ikke de appene sist gang, men lastet ned nå, og nå er han jo helt fascinert og kommer plutselig med en faktasetning til meg om graviditeten (som jeg jo selvsagt kan fra før men morsomt at han oppdaterer seg og lærer ting!)
Til nå har jeg prøvd å komme med daglige funfacts men de har ikke vært så interessante har jeg følt:playful: men kan prøve å foreslå at han laster ned noe ja:) takk for tips!

Back
Topp