Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vær så snill og si det er flere som har humørsvingninger her I perioder kjenner jeg ikke igjen meg selv! Jeg irriterer meg grønn på 4åringen (han tester meg så sykt for tiden), og jeg drømmer tilbake til det å være singel og barnefri. Huff.. humøret daler fort ned og jeg er så konstant sliten i hodet og spesielt psyken.
Dette hørtes veldig kjent ut! 3,5åringen er i en skikkelig sta fase og med testing av grenser - og jeg irriterer meg grønn Sporte kjæresten i dag om han merker noe til det når de er alene sammen, men han sier hun er som en drøm... så er vel bare meg da
Trøster meg med at vi har god kommunikasjon ellers og «debriefer» sånne klinsjer sammen med henne, men gleder meg til vi er mer på bølgelengde igjen og tålmodigheten min har vokst tilbake. Si ifra om noen finner gjødsel så den vokser fortere
Utrolig godt å høre at flere har det likens Jeg knakk fullstendig sammen igår og gråt i 3 timer - fikk til slutt tømt meg til mannen med alt som har bygget seg opp Men hormonene vil jo fortsatt være der og 4åringen vil være den samme. Hehe.. la denne høsten og jula gå fort! Vil ha hodet og kroppen min tilbake med en gang etterpå
Vet dere hvilket kjønn det blir forresten? Fikk gutt sist og var ikke i nærheten av å være sånn.. så øyner et håp om jente