humøret??????

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
er det bare meg eller er humørsvigninger noe dritt????[&:][&:]
jeg er ikke meg selv lengre!! plutselig glad og plutselig sint og lei meg på to sek bare......
synes synd på samboeren min[:(][:(]

flere som har det sånn????

Det er ikke bare deg å humørsvingninger er noe dritt!

uff ja, blir sliten av det selv!

satt og så på polar ekspressen her forige kvelden, og før overskriften på filmen kom så satte jeg i å gråte, det endte med at jeg ikke klarte og slutte med det første...og fire ganger iløpet av filmen sitter jeg der og føler meg som den dusten, men klarer ikke slutte...HVA SKJER????

nei, det blir jo ikke akurat bedre heller, men har faktisk dager hvor jeg føler meg "normal".

er dere slik hver dag, el bare innemellom??

hersens hormoner...[&:]

jeg blir veldig fort lei meg,tar meg fort nær av små bagateller å begynner å gråte.....heh.Kan bli veldig fort irriter oxo,men samboer er klar over dette......[&:]ikke lett å være gravid[:(]

hehe ja jeg blir fort sint men så går det så fort over at jeg glemmer det ut selv[8|].

fek...jeg snakker med mannen på tlf å blir sur for noe(ingenting)å smeller på røret...så når han kommer(listenes)inn dørene, har jeg glemt ut at jeg har vert sint ,å stå å smiler som om ingenting har skjedd ved komfyren...hehe rart di kan bli litt tullete av oss eller[:D]

har det slik jeg og, skikkelig deprimert, pluttselig kjempe glad, så grine litt åsså kjempe sint[&:] ganske frustrerende.

Kjenner meg igjen... Jobbet til kl 18 i går på jobben, holdt på å sovne når jeg kjørte hjem.. Spiste tre brødskiver og la meg kl halv åtte og sto oppp i dag kl ti!!![:D] Ny rekord tror jeg. Det eneste jeg tenkte på var sove, sove ,sove..Har ikke kommet ordentlig i gang i dag heller, men er alene hjemme og tar det helt med ro. Deilig.[;)] En må vel bare lytte til kroppen og hente seg inn.

Jeg blir så utrolig fort sint, jeg[:@]
Skal noen ganger ingen ting til.... Fyker opp og "lirer" ut av meg både det ene og det andre. Er så sint at jeg føler jeg nesten eksploderer.
Også går det en liten stund, så skjønner jeg hvor dum jeg har vært[8|]
Er jo bare til å le av i etterkant, men jeg skjønner ikke det når det står på som værts[:D]

Du er ikke alene! Fryktelig sint i det ene øyeblikket, utrøstelig gråt i det neste. Latter sånn innimellom det igjen. Heldigvis er det desember og helg, så man kan trøste seg litt med marsipan og clementiner... [;)] Takk og lov for forståelsesfull mann! [:D]

Hehe, kjenner til det der ja. Har alle mulige følelser på en gang! I går viste jeg plutselig fingeren og sa "Fuck" til en annen billist, ble helt flau over meg selv, har aldri gjort det før og håper jeg aldri gjør det igjen... Han kjørte riktignok helt håpløst og gjorde at jeg kom ut i en nokså farlig situasjon, men dog man gjør da bare ikke slikt!! Var skikkelig pinelig da jeg måtte kjøre forbi ham etterpå, men to unger i baksetet og greier...Gurimalla!! Et eldre par som så så snille ut, huff hormonene gjør meg gal! Hehe, og minstemann på 2år satt og sa "hatt, hatt" resten av turen, trodde visst det var det jeg sa, han på fire sov heldigvis. Rødmet da jeg fortalte mannen min hva jeg hadde gjort...

Back
Topp