nancy drew
Forumet er livet
Ja hva tenker du om unger med bukser med hull på og lar du dine egne unger gå med det?Eventuelt lapper du eller er det da boss? Og hva med feks joggebukse, er dette ok overalt eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper du sånne lapper noen plats eller vad bruker du før lapper .Syr det som kan sys, og setter lapper på om det går. (Til en viss grad.)
Et lite hull på en ull-stillongs f.eks er det verre å sy, men jeg kaster det ikke av den grunn.
Noen klær bruker vi bare hjemme også.
Kjøper du sånne lapper noen plats eller vad bruker du før lapper .
Takk skall underøska det merSvigermor har en haug som jeg har fått. Har brukt deler av andre plagg også. Du får sikkert kjøpt det på nettet.![]()
Hvor køper du sånne lapper med motiv på?Er det små hull syr jeg selv, er det litt større (og en fin bukse eller favoritt bukse til ungene) , så kjøper jeg sånn lapper med motiv og stryker påHar kastet bukser før, men prøver å `fikse` de før jeg eventuelt ender med å kaste dem
![]()
Håper dere som sier "kaste" i det minste leverer på fretex eller tilsvarende. Klær skal også gjenvinnes!