Hull på øret på babyn min?

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er det noen som har sett lignende ? Dette har hun hatt siden dagen hun ble født , som ett lite hull.
Har sett det på en voksen en gang, å da måtte de gjøre ett lite inngrep fordi det ble betent ofte.
Men håper ikke det er samme greia her da.

ImageUploadedByBV Forum1460633832.489872.jpg

Dattera mi har også et slikt hull bak på øret. Kan ikke si jeg la merke til det da hun ble født, men at det har kommet senere. Har ikke tenkt så mye over det egentlig da det ikke ser betent ut e.l, så vet ikke hva det er, men skal på 9 mnd kontroll til uka så mulig jeg spør på helsestasjonen om de vet

Aldri hørt om

Har ikke sett det før

Venninnen min har det, og datteren hennes også. Venninnen min har aldri vært plaget av det, men datteren har slitt med at det har blitt betent, og har operert også, såvidt jeg husker..

På venninnen min er hullet ganske dypt...hun kunne sette en vanlig øredobb inn, faktisk..

Det har jeg ikke sett

Aner ikke hva deg faktisk er, men har alltid hørt at de med sånne "hull" rundt på kroppen er litt magiske og har spesielle evner ;)

Er det dypt? Så lenge det ikke blir betent er det sikkert greit, men kanskje best å høre med hs i tilfellet :) vet om flere som har det, men ingen av de er plaget med betennelse da.

Har jeg ihvertfall ikke lagt merke til så det tror jeg ikke hun har ;)

Er det noen som har sett lignende ? Dette har hun hatt siden dagen hun ble født , som ett lite hull.
Har sett det på en voksen en gang, å da måtte de gjøre ett lite inngrep fordi det ble betent ofte.
Men håper ikke det er samme greia her da.

Vis vedlegget 171793
Datteren min har akkurat det samme! På sykehuset har de vært opptatt av at det var hel hud i bunnen av hullet, og da har de ikke sagt så mye mer. Er nok en sånn ting vi bare må se an i tiden fremover :)

Back
Topp