Hull i smokken??

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Dere som har flaskebarn, hvor mange hull har dere i smokken?

HAr Dr Browns flere typer smokker? Jrg har bare med ett hull.. Noen som vet?

Ja flaskene til dr.brown har flere smokker....man skal få kjøpt smokker etter hvor store barna er liksom.

har bare brukt med 2 hull i, hadde det kommet mindre ut av gangen hadde hu blitt potte sur for hu syntes tydeligvis det går litt sakte..hehe

HAR EN MED 2-HULL, OG DA HENDER DET AT HAN SETTER I HALSEN NOEN GANGER FOR DET KOMMER LITT FORT/MYE - SÅ FORLØPIG HOLDER VI OSS TIL 1-HULL[:)]

ORIGINAL: leonmamma

Bruker både en og to'er smokk vi.

Samme her.

Da skal vi prøve en 2er smokk. Han bruker så sinnsykt lang tid på å spise. Har trodd den var tett flere ganger[8D] Men jeg har aldri sett at man kan kjøpe løse smokker jeg?? (fra dr. Browns)

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Da skal vi prøve en 2er smokk. Han bruker så sinnsykt lang tid på å spise. Har trodd den var tett flere ganger[8D] Men jeg har aldri sett at man kan kjøpe løse smokker jeg?? (fra dr. Browns)

Har ei venninne som jobber med babyutstyr og hun sa da jeg kjøpte flasker at det finnes flere typer smokker til dr.browns flaskene!
Spør i butikkene de selger de i!

Hei! Ja de selger løse smokker til dr. browns flaskene. Jeg droppet de flaskene for gutten min er ganske stor og vil ha mye mat og han blir sint når han får mat av de flaskene for maten kommer saktere ut av de. Har med både ett og to hull i Avent tåteflasker og der synes han det er det samme hvor mange hull det er. Så han synes rett og slett det er bedre og spise av avent flaskene..[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Her har de på brio hvertfall

Da har jeg fått kjøpt meg 2èr smokker.  flaska gikk ned på høykant[:D] Og nå tullespiser han med de andre smokkene[&:]

Back
Topp