Hulk

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Satt og drømte om surt godteri og lovehearts i stad. Så jeg tenkte hvorfor ikke, dro på lillegutt klær og begynte å lete etter bilnøklene mine, men måtte innse at gubben har tatt bilen min, og han blir borte i hele kveld:( Jeg vil ha godteri!!!! Jeg kan ikke ta bilen hans for den har ikke barnesete. Dumme mannfolk:mad:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Åh, nedtur :(

Bare hiv på et par viktige ting du egentlig ikke trenger.. som bleier! ;)

Bare hiv på et par viktige ting du egentlig ikke trenger.. som bleier! ;)
Spørs nok om jeg må gjøre det;) hvis han kommer sent hjem har jeg da ihvertfall i morra:D

Love hearts hadde jeg dilla på forrige gang :D

Tror vi må slutte å snakke om lovehearts nå.. Capish? ;)
Hmmm, får du lyst på lovehearts når vi snakker om lovehearts;) gubben sendte akkurat melding om at han var på vei, og ønsket mitt blir straks oppfylt:D så nå er jeg glad i han igjen;)

Hehe, kjekt dere prater så mye om dette. Hadde ikke lyst på før jeg gikk innpå her og kikket, men nå fikk jeg veldig lyst på! :P

Hehe, kjekt dere prater så mye om dette. Hadde ikke lyst på før jeg gikk innpå her og kikket, men nå fikk jeg veldig lyst på! :P
Hihi:p

Hmmm, får du lyst på lovehearts når vi snakker om lovehearts;) gubben sendte akkurat melding om at han var på vei, og ønsket mitt blir straks oppfylt:D så nå er jeg glad i han igjen;)

MY POINT!! hehehe.. Vet hva mannen skal handle med seg fra jobb imorgen ja! ;P Woopwop! :D

Mmm surt godteri. Var farlig forrige uke når coop obs hadde godteri til 7, 90 kr/hg. Det ble fort et par turer bort dit da bare for å kjøpe surt godterier til meg. :O glad det ikke er så billigt ellers:-);-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

must...... resist...... loveharts....... craving......

Jeg foretrekker absolutt surt fremfor søtt etter jeg ble gravid.Før graviditeten elsket jeg sjokolade,alt med vanilje smak,kaker og sånt.Nå blir jeg bare kvalm og orker det ikke :P Synes det er litt morsomt ;)

Back
Topp