HulderBabyer (Født)

Gratulerer så mye med overraskelses-gutten i magen:Heartblue Kose deg masse i nyfødtboblen:love7
 
Hei alle sammen, og tusen takk for alle kommentarer, støttende ord, tanker og tilstedeværelse.:Heartbigred

23.02.2021 skjedde det, vår nydelige lille skatt ble født kl. 20.15, 3804 gram, 50cm og 36cm rundt hodet.
Mer detaljer rundt selve fødselen kommer etter hvert, men for nå velger jeg å slappe av med vår nye perfekte lille familie.
Det eneste jeg vil dele er overraskelsen vi fikk da lille EM kom til verden. Det var Husbonden som oppdaget det. EM lurte oss alle og viste seg å være en perfekt liten prins:Heartblue:Heartblue:Heartblue

Gratulerer med dagen:Heartblue

Vis vedlegget 349858
I alle dager:woot: sååå stas! Gratulerer!! Også en liten luring der da:D:Heartblue
 
Så herlig liten gutt! Gratulerer så mye!
 
Tusen hjertelig takk for alle gratulasjonene!:Heartbigred



Da var det tid for fødselshistorie fra meg. Dette er noe jeg gjerne vil huske så mange detaljer fra som mulig så det kommer nok til å bli langt, sikkert TMI og helt fantastisk å skrive for jeg sitter igjen med en helt utrolig opplevelse etter fødselen:Heartblue

Det er nok flere skrivefeil enn vanlig for deler av dette er skrevet med en hånd, delvis venstre og med lille skatten på fanget:D Skal rette dem opp etterhvert som jeg får tid.


Dagen begynte tidlig for meg den 23.02.2021, rundt omkring 03.00 på morgenen, eller natta som vi normale mennesker pleier å kalle det. Som vanlig måtte jeg på do og hadde halsbrann. Når det bare dreide seg om doturer klarte jeg vanligvis å sovne igjen, men når det var halsbrann involvert var det stort sett bare å sette seg i sofaen og drikke vann eller melk til det gav seg. Det var nøyaktig det jeg gjorde denne morgenen og mens jeg satt der kjente jeg på disse nå velkjente takene som hadde fått for vane å dukke opp i tide og utide for å gi meg falske forhåpninger. De tok seg opp fra murring rund omkring 03.30-04.00 tida.
Alltid like forhåpningsfull fant jeg fram rieteller selv om jeg var sikker på at takene heller ikke i dag ville føre noen steder og begynte å ta tiden på dem. De kom med 10-17 minutters mellomrom og varte fra 15-90 sekunder. Helt innenfor normalen for meg nå, det var vel egentlig bare å vente på at de dabbet av igjen tenkte jeg og gikk for å ta meg en dusj. Og i dusjen slapp de ganske riktig taket og gikk tilbake til murringer.

Ren og pen og tilbake i stua igjen begynte takene på igjen og ejg fortsatte tellingen av dem. De kom litt tettere og varte litt mer regelmessig. Er det håp likevel tenkte jeg og satte meg spent til å vente på at Husbonden skulle våkne. Vuderte om jeg skulle gå opp og vekke ham, men jeg var stadig redd for at det skulle være falsk alarm og at vi begge ville være stuptrøtte resten av dagen, så jeg ble sittende.
Jeg tror nok at Husbonden likevel merket at noe var i gjerdet for han våknet før klokka ringte og kom ruslende inn til meg hvor jeg fortalte, med et spent smil jeg ikke kunne holde tilbake, at jeg lurte på om jeg hadde sittet med rier de siste par timene.

Minst like spent og gira som meg vurderte Husbonden om han skulle vekke svigers og informere dem bare i tilfelle vi pluttselig måtte avgårde fort. Det endte med at han gjorde det mens jeg ringte Stord Sjukehus og forhørte meg om hva jeg burde gjøre nå. Slapp av og kontakt oss igjen om litt når riene kommer tettere var svaret jeg fikk. Ble temmelig gira på at til og med Stord var sikker på at det var rier:woot:
Snart var det kaffe og frokost for svigers mens jeg regnet ikke med at noe kom til å skje før lunsj så jeg fortsatte bare med å drikke vannet mitt. Jeg hadde tenkt å vente med å spise noe til klokka nermet seg 12-13 tida som vanlig. Jeg drakk heller ikke noe kaffe denne dagen, livredd for at den skulle hindre riene i å fortsette å ta seg opp:hilarious:

30 minutter etter at jeg hadde ringt Sjukehuset tenkte jeg at det var på sin plass å informere jordmora mi om at det mest sansynlig skjedde noe i dag. Jeg var heldig og for hun hadde vakt og ville følge meg til sykehuset i ambulansebåten om det ble aktuelt. Hun spurte hvort tett rien kom nå og ejg svarte at nå var det rundt 5-7 minutter imelom, men selv tenkte jeg ikke noe over den korte intervallen ettersom 5-7 minutter ikke var det jeg så på som regelmessig. Men jeg nevnte som sant var at de var blitt vondere. Omtrent tre sekunder etter at jeg trykket send ringte jordmor opp og sa at hun ville bestille ambulansebåten til meg med en gang. De ville trenge minst 30 min på å nå henne før de kunne reise og plukke opp oss. Vi avtalte å snakkes om en halv time og avtale hvilken kai de skulle hente oss på.

Nå var jeg helt i hundre, men samtidig følte jeg meg rolig. Nå skjer det. I dag skjer det.
Selv om jeg tok på meg rene klær etter dusjen hadde jeg planer om å ha noen spesielle plagg på meg den dagen jeg skulle føde. Jeg ville ha et par bukser som var lette å få av, en lang, løs singlett og den tidligere nevnte ull cardiganen jeg kjøpte meg rundt jul til nøyaktig dette formålet. Alt nøye utvalgt for å være ultrabehagelig såklart:angelic:
Jeg karet meg opp trappe, med hjelp fra Husbonden, fikk skifta og karet meg ned igjen. Husbonden pakket siste rest avfødebagebagen og så satte vi oss til å vente. De lengste 30 minuttene på hele dagen, jeg sverger!
Etter tips fra Husbonden endte jeg opp med å stå og henge på sofaryggen endel av tida siden det lindret en god del. Jeg stod vel slik da jordmor endelig ringte opp igjen og vi ble enige om at det beste ville bli om svigers kjørte oss til ei ferjekai som lå 20 min avgårde. Riene mine hadde tatt seg opp enda mer og vi kunne spare ti minutter på denne løsningen.

Jeg vil bare ha sagt at det å kjøre bil på dårlige vestlandsveier, omtrent i aktiv fødsel, er helt for*ævlig vondt! Skjønner godt det er ulovlig å frakte dyr i fødsel, skulle bare ønske det gjalt menneskedyret også:arghh::mad::( Det stod ikke på evnene til sjåføren da for han har vært yrkessjåfør og det er tydelig:gen053
Vi nådde fram samtidig som ambulansebåten og støttet godt opp av Husbonden kom jeg meg ombord. Jordmor undersøkte meg ikke, hun tok bare en sjefsavgjørelse om at taxi ikke var aktuelt i vårt tilfelle. Ordinær prosedyre er undersøkelse for å finne ut om den fødende er i aktiv fødsel før hun får lov til å bli med ambulansebåten. Hvis ikke blir det taxi. God jordmor vi hadde for på Stord fant de ut at jeg var på 4cm:cool01

Turen med båten gikk strålende, rolig sjø og hyggelig selskap. Husbonden sendte beskjed til min familie om at vi var på veg til sykehuset og måtte avvise en telefon fra kommunen vi flyttet fra sist sommer med at han ikke kunne snakke nå da han var på vei til sykehuset for en fødsel:hilarious: Stakaren hørtes bare mildt stresset ut:Heartred:Heartred:Heartred
Vel framme ble vi møtt av ambulanse som etter litt om og men ble ledig. Den turen var om noe enda verre enn den første bilturen. Trodde jeg skulle slite noen sener i håndleddene sånn som jeg klorte meg fast til det jeg kunne for å unngå å sitte i setet. Hver. Eneste. Uhjevnhet. I. Veien. Hele. Den. Fem. Minutter. Lange. Turen. Opp. Til. Sord. Sjukehus. Oi! Gjentar ikke det om jeg får velge altså:hilarious:
Husbonden var heller ikke imponert for vi kunne ikke sitte ved siden av hverandre i ambulansen. Han kunne med andre ord ikke trøste meg eller ta på meg. Heldigvis var ikke turen lang, så vi overlevde begge to, men vel framme måtte de finne rullestol til meg for nå kunne jeg ikke gå om jeg hadde hatt lyst en gang. Riene kom tett og var blitt veldig vonde. Jeg ble bedt om å si ifra når det kom en rie, men jeg gjorde ikke det, jeg var redd de skulle stoppe stolen så det tok lenger tid å kome fram til føden:hilarious:

Jeg ble trillet gjennom halve sykehuset virket det som før vi endelig ble møtt av kosedyr, en stork, ei kjempesøt lita vugge og jeg skjønte at vi endelig var framme. Kl 11.50 ble vi vist inn på et familierom og jeg ble undersøkt, fikk sykehusskjorte, nettingtruse og bleie i tilfelle vannet gikk. Varmeflaske fikk jeg og, men glemte å bruke den. Som nevnt var jeg på 4cm, så aktiv fødsel, men jeg tror ikke de hadde kastet ut Husbonden om jeg hadde vært på 3 cm. Ingen stilte oss de mye omtalte corona-spørsmålene heller. Noen spurte om litt halvhjertet om vi hadde vært i andre kommuner, men jeg husker ikke om dette var på Stord Sjukehus eller ambulansebåten. Alt jeg husker er at jeg, ihvertfal, følte meg trygg og godt tatt vare på. Ikke et sekund var jeg redd for at restriksjonene skulle ødelegge dette for oss.
Jordmødre spurte oss om vi hadde med oss et fødebrev for min jordmor hadde gitt beskjed om at vi hadde en del ønsker. Selvfølgelig hadde vi jo glemt fødebrevet, det var såvidt vi husket fødebagen. Men vi fikk listet opp det som var aller viktigst for oss.

Etter dette og min nydelige makeover til sykehusfødende fikk vi fødestue, fødestue 2 tror jeg det stod på skiltet på døra, og der inne ble vi møtt av lyden av rennende vann fra badekaret de gjorde i stand til oss, en yogaball og en diger fødeseng som så ut som om den når som helst kunne finne på å lette for å returnere til moderskipet. Jeg likte den umiddelbart ikke såklart. Jeg skulle fader meg ikke oppi der om jeg kunne hjelpe for det. Prekestol fikk jeg også. Hadde ikke kommet meg fra rommet vårt og til fødestua uten.
Det første jeg så da vi kom inn i rommet derimot var en sånn liten sykehusseng for nyfødte. Jeg klarte ikke helt å koble at den var til vår lille mageboer, og lurte på hvorfor den stod her:facepalm:

Det første jeg gjorde var å hoppe i badekaret mens Husbonden busjet ryggen og brystet mitt med herlig varmt vann, desverre sluttet riene mine med en gang jeg kom oppi vannet. Selv om riene gav seg hadde jeg fortsatt vondt nede ved symfysen og klarte ikke å slappe av noe serlig. Jeg satte pris på å ha fått anledning til å prøve badekar selv om det ikke var tingen for meg denne gangen.

Tiden etter at jeg kom opp fra karet er noe uklar for meg. Jeg husker at det gjorden vondt når riene begynte igjen og jeg tror jeg satt en stund i en lenestol og pustet meg igjennom dem. Det var forferdelig vondt å gå eller stå oppreist så jeg orket ikke så mye av det før jeg ble "pisket" opp av en jordmor som ville hjelpe meg videre. Hun mente jeg burde stå og gå litt for å hjelpe riene på vei. Selvfølgelig hadde hun rett i at det ville hjelpe, det var bare jeg som var litt fortapt i smerte og prøvde å lindre dem. Dette fikk jeg og ekstern hjelp til rundt disse tider. Husbonden var jo en helt den dagen og hjalp meg til å puste igjennom rier uten annen smertelindring, men til slutt måtte jeg krype til korset og be om å få prøve lystgass, selv om jeg syntes det hørtes litt skummelt ut. Jeg fikk prøve på 30%, hva nå det måtte bety, men hjalp gjorde det.

Noe av det verste med fødselsoplevelsen på dette tidspunktet var at jeg ikke var i stand til å gå på toalettet. Jeg satt på skåla i evigheter med vannet rennende i springen, men det var ikke fysisk mulig å få ut noe. Dette betydde at de måtte til med engangskateter:dead: Babyens hode blokkerte mest sansynlig for alt fikk jeg høre, det var fortsatt helt pyton og jeg har ikke følt meg så hjelpeløs før.

Innimelom dette hadde jeg en undersøkelse til hvor de konstaterte at jeg kun hadde åpning på 5 cm. klokka var da 16.36. Jeg husker at jeg ble frustrert over at jeg hadde jobbet så lenge uten å ha fått noe skikkelig igjen for det. Jordmødrene, en student med veileder, sa seg enige for de ville hjelpe meg videre ved å ta vannet mitt. Jeg måtte ligge på ryggen i fødesenga for undersøkelsen og når de skulle ta vannet og det var så ulidelig vondt! Det å snu seg rundt, det var såvidt jeg visste hvordan jeg skulle få gjort det. Selv riene var ikke så ille som smerten rundt symfysen når jeg skulle prøve å lene meg bakover for å legge meg til rette.
De tok vannet 16.36 og forsøkte å feste en sånn ting til å høre fosterlyden med på babyens hode, men den datt av igjen. Det gjorde visst ingen ting, de kunne lytte etter lyden på utsiden. Her ble det litt skummelt et øyeblikk for det de tok vannet sank hjerterytmen til EM voldsomt og jeg ble så redd for hastekeisersnitt og hva som verre var. Det ble kalt inn en barnelege tror jeg, for sikkerhetsskyld og jeg ble bedt om å stå på kne i senga så tyngdekraften kunne hjelpe til med åpningen.

Det gikk fort framover nå så kl 18.03 var jeg på 9cm og begynte å kjenne trykketrang. Jeg pustet emg igjennom den så godt jeg kunne selv om det var nesten umulig å holde kroppen fra å presse. Jeg tror det var jordmorstudenten hjalp meg til å holde igjen ved å støtte opp underlivet mitt med en klut. Det føles jo litt merkelig å ha andres hender gjøre sånt, men på dette tidspunktet kune jeg egentlig ike brydd emg mindre og tok gladlig imot alt som kunne hjelpe.

Jeg kjente etterhvert at jeg presset ut fostervann rundt hodet til EM som fram til da hadde stengt av som en propp, og da kom neste støkk: "Babyen har bæsjet i fostervannet" hørte jeg noen si. Jeg ble bedt om å snu meg så de kunne undersøke åpningen igjen og barnelegen ble hentet inn igjen. Åpningen var nå 10cm kl 19.00 med bare en liten kant igjen som de ville prøve å hjelpe babyen forbi med klarsingnal fra barnelegen. Så begynte siste inspurt kl 19.20
 
Eta; Jeg husker ikke hvor disse tre hendelsene passer inn i forløpet eller hvilken av dem som fant sted først men jeg kom pluttselig på dem her om dagen 30.05.2.
Den ene hendelsen er meg som står ved siden av fødesengen og lener meg på den mens jeg puster meg igjennom rier ved hjelp av lystgassen. Jordmor, ikke studenten, holder et apparat mot magen min for å måle hjertet til EM. Jeg kan skimte maskinen og de laveste tallene den viser er 58. Jordmor oppfører seg rolig, men måler gjennom flere rier.
Husbonden sier han husker en maskin som skrev ut hjerterytmen på papir. De sa til ham at de ikke målte lenge hvis alt var som det skulle. Strimlen med papir som inneholder informasjon blir lenger og lenger og lenger mens han ser på... Det var eneste gangen under fødselen han ble litt nervøs sa han. Jeg husker og maskinen og tre lange strimler som kom ut av den, men jeg fikk ikke med meg det de sa, heldigvis:hilarious:
Siste minnet tror jeg er etter at de tok vannet mitt. De målte hjerterytmen til lille Gullet på utsiden av magen og sier til meg at jeg må snu meg fra høyre og over på venstre side. Jeg kjemper meg rundt med lystgass, rier og ubeskrivelige smerter bare for å få kjapp beskjed som lyder: "Nei, det likte babyen ikke! Snu deg tilbake på ryggen." Jeg tror det ble tilkalt nok en lege på dette tidspunktet.
Jordmødrene hadde alt under kontroll og jeg følte meg alltid trygg, men jeg ble ganske nervøs av disse hendelsene:nailbiting:

Selve trykkingen husker jeg knapt noe av. Jeg husker at jeg måtte ligge på ryggen i fødesenga, så langt ifra hva jeg originalt hadde hatt lyst til som det var mulig å komme, men jordmødrene og alle andre som kom inn og ut av rommet trengte full og lett tilgang til babyen så da ble det sånn. Alt for lille skatten:Heartblue Så ikke misforstå meg, jeg er overhodet ikke misfornøyd, det er egentlig bare morsomt hvor annerledes ting kan arte seg i forhold til hva som er planlagt.
Den biten av pressingen jeg huske noe av var da det nermet seg slutten. De sa stadig til meg at jeg måtte presse for nå kom babyen snart ut. Jeg presset for harde livet, men følte det likevel som om det ikke var noen framgang. Dette var øyeblikket jeg virkelig pnsket at jeg kunne fått stå på kne i senga. Et lyspunkt langs veien var da vi fikk beskjed om at vi kune få kjenne på toppen av hodet til babyen. Dette var noe vi begge hadde veldig lyst til og jeg tror det var noen gledestårer fra Husbonden:Heartred Jeg var for fokusert på å få det hodet videre ut, men det var utrolig å få kjenne:Heartred

Helt mot slutten av trykkingen kom det som jeg vil tro er det folk kaller "the ring of fire". Her er jeg uenig. "Ring of fire" er altfor mild beskrivelse, det var mer som hvitglødende metall synes jeg:eek: Men dette er jo den biten som er den beste også, for når den intense smerten kommer for så å forsvinne, da er det over. Da er premien der. Målet er nådd!
Jeg husker igjen ikke helt detaljene. Vi hadde bedt om å få ta imot EM selv og løfte "henne" opp på brystet mitt sammen. Jeg husker ikke hvordan jordmødrene fikk kontakt med meg, men de gjorde nå det på et vis og jeg snudde meg mot Husbonden og prøvde å få han til å være med å løfte babyen ut og opp. Jeg så at han strakte seg fram og jeg tror han hadde en hånd på lille skatten vår ihvertfall.
Opplevelsen av å plassere hendene mine under armene til babyen vår og fysisk dra resten av kroppen dens ut av min og løfte nurket opp på brystet mitt er noe jeg unner alle å prøve og er noe jeg aldri vil glemme! Jordmorstudenten vår kom inn etter fødselen for å sjekke på oss og takke for seg, hun hadde aldri hørt om noen som ville ta imot babyen sin på den måten, men ville gjerne gjøre det selv når det ble aktuelt for henne:Heartred

Klokka var blitt 20.15 og jeg husker best hvor stor, tung, varm og slapp nurket vårt var når jeg løftet "henne" opp. Og så hadde "hun" et fantastisk conehead stakkars:hilarious: "Å, herregud!" utbrøt jeg. Det var liksom ingenting som helt dekket omfanget av det fantastiske jeg opplevde.
Vi fikk hjelp til å pakke inn og tørke "henne" ren og det var rundt de tider Husbonden sier: "Hun har jo penis..." Jeg hadde ikke fått med meg noe så jeg mente det kanskje var hovne kjønnslepper som forvirret? Hadde jo lest at det kunne skje. Men neida, da jordmødrene tok en ekstra kikk viste det seg at Husbonden hadde helt rett. EM var jo en liten prins:Heartblue Noen hastet etter den som skulle føre ned kjønn og fødselstidspunkt for å passe på at de fikk skrevet ned at det var en liten gutt som var kommet til verden.

Jeg var fulstendig overveldet av fantastiske følelser mens jeg lå der med den nye lille babyen vår på brystet. Igjen tror jeg Husbonden fellte noen gledestårer. Jeg klarte ikke gråte, men har aldri vært så lykkelig som da jeg kunne klemme de to viktigste guttene i livet mitt. Det finnes rett og slett ingenting jeg kan sammenligne det med. Bare helt utrolig...

Nå til den mindre glamorøse biten, som om noe av det jeg har beskrevet har vært glamorøst:hungover::hilarious: Jeg blødde visst en del, rundt en halv liter, det var vist såvidt innafor sa de. Det var ubehagelig da morkaken skulle ut for de presset på magen min og dro(?) i et eller annet. Så fikk jeg en sprøyte i høyre lår og litt etter en i venstre også. Mulig de styrte litt med morkaken på grunn av blødningen? Ikke godt å si og jeg glemte å spørre. Jeg fikk se den da, noe jeg ønsket. Jordmora som holdt morkaka og viste den til meg fortalte at se kunne se den var overtidig.
Så skulle det sys tre rifter av grad 1. De brukte bedøvelses spray som gjorde underverker.
Denne biten er litt oppstykket, jeg var i lykkerus og holdt det gående på endorfiner alene tror jeg. Hadde ikke spist annet enn noen munnfuller med havregryn og rosiner med melk hele degen og det var før vi reiste inn på sykehuset. Ellers var jeg for kvalm til å spise noe som helst. Det var såvidt de fikk i meg vann under fødselen.

Nå mens EM ble målt, veid og alt annet som hører med måtte jeg spise noe og drikke noe søtt fikk jeg streng beskjed om. Gå på do måtte jeg og bevise at jeg kunne, men jeg hadde allerede kommet dem i forkjøpet:happy: Svimmel av doturen ble jeg og så jeg fikk ikke lov til å gå tilbake til rommet vårt. Jeg ble trillet tilbake på en kontorstol da rullestolene fvar opptatt.

Flere detaljer får komme senere for nå begynner snart lille EM på favorittsysselet sitt, være oppe hele natta:hilarious::p
 
Last edited:
Du er jammen sterk! Ting går ikke akkurat slik man planla, men du tok jo alt på strak arm! Gratulerer med prinsen!
 
Wow for en historie.
Og fortsatt så overrasket over at det viste seg å være en gutt.
Godt å høre at det er bra med dere begge. Håper du nyter Mamma-rollen :)
 
For en fin fødselshistorie, var moro å lese :)
Litt av et sjokk med en liten gutt, men tipper dere aldri ville byttet han i en liten EM nå som dere har fått akkurat han :love7
Kos deg masse med lillegutt i barseltiden :Heartblue:happy:
 
Du er jammen sterk! Ting går ikke akkurat slik man planla, men du tok jo alt på strak arm! Gratulerer med prinsen!

Tusen takk for kompliment og gratulasjon:Heartbigred
Vi var veldig forberedt på å ta ting som de kom under fødselen og hadde egentlig bare som mål å få skatten vår trygt til verden. Jeg tror det hjalp på evnen til å ta ting litt på sparket:happy:


Wow for en historie.
Og fortsatt så overrasket over at det viste seg å være en gutt.
Godt å høre at det er bra med dere begge. Håper du nyter Mamma-rollen :)

Det er helt utrolig fortsatt at jeg er blitt mamma:nailbiting::playful:
Klarer ikke helt å tro det samtidig som det føles som verdens største selvfølge. Koser meg med hvert sekund med livet som guttemamna:Heartblue:Heartred


Fantastisk fin fødselhistorie du kom med. Ble helt rørt å lese den.
Godt å høre at det går fint med dere begge to.

Så fint sagt, tusen takk:Heartbigred Vi har det helt supert alle sammen.


For en fin fødselshistorie, var moro å lese :)
Litt av et sjokk med en liten gutt, men tipper dere aldri ville byttet han i en liten EM nå som dere har fått akkurat han :love7
Kos deg masse med lillegutt i barseltiden :Heartblue:happy:


Så kjekt du likte historien:Heartblue Det var en utrolig god opplevelse på tross av at det skjedde litt uforutsette ting :happy:
Vi elsker vår lille luring av en sønn:hilarious: Han kommer til å få høre historien flere ganger etterhvert som han blir eldre.
Han er fortsatt vår lille EM da:love7 Vi hadde alltid lyst til å kalle opp barnet vårt etter beste og oldeforeldre, så da vi fant ut at det var en liten gutt vi hadde fått endret vi bare kjønnet på navnene. Skatten vår heter nå Einar Marius.
Og selvfølgelig ville vi aldri byttet han vekk i noen:Heartbigred:happy:
 
Så kjekt du likte historien:Heartblue Det var en utrolig god opplevelse på tross av at det skjedde litt uforutsette ting :happy:
Vi elsker vår lille luring av en sønn:hilarious: Han kommer til å få høre historien flere ganger etterhvert som han blir eldre.
Han er fortsatt vår lille EM da:love7 Vi hadde alltid lyst til å kalle opp barnet vårt etter beste og oldeforeldre, så da vi fant ut at det var en liten gutt vi hadde fått endret vi bare kjønnet på navnene. Skatten vår heter nå Einar Marius.
Og selvfølgelig ville vi aldri byttet han vekk i noen:Heartbigred:happy:
Ja, det blir en artig historie å fortelle :joyful:
Så morsomt at han får de samme bokstavene, det ble et fint navn til en liten luring :)
 
Håper det går bra med dere i babyboblen! God påske :)
 
Håper det går bra med dere i babyboblen! God påske :)

Her går det strålende:Heartred Tusen takk for oppmerksomheten! Jeg er så forelsket i lille skatten vår.
Hadde en slitsom natt i går, men da han vekket meg tidlig på morgenen kunne jeg ikke annet enn smile fra øre til øre da jeg så ham ligge der i vogga:Heartred
Det å bli mamma er verdens beste opplevelse:D


Fint navn dere har valgt til skatten deres :Heartblue
Tusen takk Majaflyfly:love7
Det synes vi og:D Vi trodde vi skulle bruke bare Einar mest i hverdagen, men det å bruke begge ble fort normen for oss. For min del tror jeg det er fordi Einar alene helst vil være svigerfar. Einar Marius er vår sønn:Heartblue
 
Back
Topp