HulderBabyer (Født)

Hei! Jeg har fulgt med i kulissene. Ville bare fortelle at jeg var på overtidskontroll 41+0. Da var jeg så lite moden at hun ikke klarte å strippe meg. Tilbake på kontroll 41+4 var jeg 1-2 cm, men ikke spesielt moden med lang livmorhals. Ble strippet godt denne timen, og samme natt kom baby til verden, 41+5. Satser på at fødselen din kommer i gang av seg selv innen igangsettelse :Heartred masse lykke til, det blir baby før neste helg!!
Tusen takk for oppmuntrende historie! Har lett opp sånne og de har holdt meg gående denne helga :laughing002 er 42+0 i dag og ingenting har skjedd ennå, ser ut til at vi møter opp på sykehuset til avtalt time tross alt.
Tusen takk❤️:love017
Lenge siden jeg har fått tittet innom deg nå! Jeg føler sååå med deg med ventetiden! Jeg fødte minstemann 42+0, kun timer før planlagt igangsetting, så det er ikke over før det er over :Heartred
Ååh, helt på fristen du da:D Nå lever jeg i håpet om at noe skal skje på veien eller at jeg får beskjed om at de registrerer rier under sparketesten. Er ikke over før det er over:laughing002
Msnge takk for oppmuntringen❤️:love017
 
Masse, masse lykke til❤️
 
Lykke til i dag :Heartred
 
Tusen takk for oppmuntrende historie! Har lett opp sånne og de har holdt meg gående denne helga :laughing002 er 42+0 i dag og ingenting har skjedd ennå, ser ut til at vi møter opp på sykehuset til avtalt time tross alt.
Tusen takk❤️:love017

Ååh, helt på fristen du da:D Nå lever jeg i håpet om at noe skal skje på veien eller at jeg får beskjed om at de registrerer rier under sparketesten. Er ikke over før det er over:laughing002
Msnge takk for oppmuntringen❤️:love017
Jeg hadde helt gitt opp! Jeg var så stressa for jeg hadde planlagt hjemmefødsel og da må man føde senest 42+0 og fødsel må starte spontant. Så det var en lettelse da det startet spontant. Men på det punktet var jeg egentlig bare klar for å få ungen ut, så var sånn sett "klar" for igangsetting. Håper du får en kjempefin fødsel :Heartred
 
42+0
Kl. 14:05

Nå skjer det! Etter oppmøte i ni tida, to sparketester etterfulgt av hver sin vaginale undersøkelse og et møte med legen så er første modningspille satt. Var fortsatt litt lengde på livmorhalsen og den var ikke helt moden innerst. Hvordan er det mulig liksom? Uansett; vi har fått rom i nye Livabygget på Førde sjukehus (veldig fine rom skal sies) og jeg ligger nå og venter på at tabletten skal virke og pleier noen forhåpentligvis begynnende rier :smiley-angelic001

20240924_090156.jpg
 
42+0
Kl. 14:05

Nå skjer det! Etter oppmøte i ni tida, to sparketester etterfulgt av hver sin vaginale undersøkelse og et møte med legen så er første modningspille satt. Var fortsatt litt lengde på livmorhalsen og den var ikke helt moden innerst. Hvordan er det mulig liksom? Uansett; vi har fått rom i nye Livabygget på Førde sjukehus (veldig fine rom skal sies) og jeg ligger nå og venter på at tabletten skal virke og pleier noen forhåpentligvis begynnende rier :smiley-angelic001

Vis vedlegget 444741
Masse lykke til :Heartred Hilsen ei som fødte 42+1 :Heartred
 
Masse lykke til❣️
Jeg ble også satt igang med tredjemann og hadde en drømmefødsel:)
Tenk, snart har du skatten din her❤️
 
Kort oppdatering!
Iangsettingen gikk som en drøm og det var absolutt rier jeg hadde. 18:00 kunne jordmor konstatere 4cm og aktiv fødsel, vannet ble tatt og riene tok seg fint opp i løpet av kort tid. Sitter foreløpig igjen med en fantastisk fødselsopplevelse på tross av frykten jeg hadde❤️

I 21 tida 24.09.24 kom Eldar Victor til verden, 4134g, 51cm og 36 rundt hodet.
Gratulerer med dagen lille prinsen vår:Heartblue:love017:Heartblue
Nå gleder vi oss sånn til du skal møte EM❤️received_925820482683781.jpeg
 
Kort oppdatering!
Iangsettingen gikk som en drøm og det var absolutt rier jeg hadde. 18:00 kunne jordmor konstatere 4cm og aktiv fødsel, vannet ble tatt og riene tok seg fint opp i løpet av kort tid. Sitter foreløpig igjen med en fantastisk fødselsopplevelse på tross av frykten jeg hadde❤️

I 21 tida 24.09.24 kom Eldar Victor til verden, 4134g, 51cm og 36 rundt hodet.
Gratulerer med dagen lille prinsen vår:Heartblue:love017:Heartblue
Nå gleder vi oss sånn til du skal møte EM❤️Vis vedlegget 444768
Gratulerer så mye!! :Heartred
 
Gratulerer så mye!! :Heartred :Heartred :Heartred:love7
 
Kort oppdatering!
Iangsettingen gikk som en drøm og det var absolutt rier jeg hadde. 18:00 kunne jordmor konstatere 4cm og aktiv fødsel, vannet ble tatt og riene tok seg fint opp i løpet av kort tid. Sitter foreløpig igjen med en fantastisk fødselsopplevelse på tross av frykten jeg hadde❤️

I 21 tida 24.09.24 kom Eldar Victor til verden, 4134g, 51cm og 36 rundt hodet.
Gratulerer med dagen lille prinsen vår:Heartblue:love017:Heartblue
Nå gleder vi oss sånn til du skal møte EM❤️Vis vedlegget 444768
Åååh ❤️ gratulerer! Det gikk jo sååå fort ❤️
 
Gratulerer fine deg ❤️ drømmefødsel :love7 det må jo være i kategorien styrtfødsel?? Nyt bobla ❤️:love017
 
Back
Topp