HulderBabyer (Født)

Jeg er egentlig «ferdig» her inne, men må innom hver dag for å sjekke om du har født :laughing002 lykke til ❤️❤️
 
Jeg er egentlig «ferdig» her inne, men må innom hver dag for å sjekke om du har født :laughing002 lykke til ❤️❤️
Nåhåå, takk❤️:joyful:
Ikke ennå, men lever i håpet:laughing002

Supermånen noen mener bør få fart på sakene:D
20240918_202838.jpg
 
Moren min fortalte meg i går at en spåmann ifra nordnorge mente at dyr og mennesker ofte føder 3 dager etter fullmåne, vi får se om han har rett da :hilarious: nydelig utsikt btw :love017
Jo før jo heller, men hvis jeg slipper igangsetting skal jeg være lykkelig om jeg bare må gå to-tre dager til:joyful:
Tusen takk❤️
 
41+2

I går kveld satt jeg med ganske regelmessige sammentrekninger hvor noen var såpass at jeg måtte puste litt. Desverre dabbet de av igjen mot midnatt, da orket jeg ikke å sitte lenger:sleep002
I dag har jeg foretatt noen øvelser som skal få baby opp fra bekkenet, rotere ham rett vei og deretter ned igjen i bekkenet. Dette var i tilfelle han stod litt skjevt og at hodet ikke får lagt nok press på livmorhalsen. Det var skikkelig merkelig under den første og andre øvelsen å kjenne at Lille "skled" rundt i magen. Aner ikke om han kom løs ifra bekkenet og har ikke kjent noe spesielt nå i ettertid når han skulle ned igjen, men håper på at et eller annet skjer i løpet av kvelden eller natten sånn at jeg slipper overtidskontrollen i morgen.
 
Når er det seineste de tenker å sette deg i gang (hvis det ikke skjer av seg selv)?
Det vet jeg ikke faktisk. Tenkte å høre i morgen for det har jeg lurt på selv. Det pleier vel ikke være seinere enn 12-14 dager etter termin?
 
Det vet jeg ikke faktisk. Tenkte å høre i morgen for det har jeg lurt på selv. Det pleier vel ikke være seinere enn 12-14 dager etter termin?
Her er det seneste de lar deg gå 41+3, tror WHO sier maks 14 dager over termin men at det varierer fra sykehus til sykehus, så kan nok stemme det du sier. Blir spennende å høre hva de sier i morgen da eller om det starter i natt ❤️☺️
 
Her er det seneste de lar deg gå 41+3, tror WHO sier maks 14 dager over termin men at det varierer fra sykehus til sykehus, så kan nok stemme det du sier. Blir spennende å høre hva de sier i morgen da eller om det starter i natt ❤️☺️
41+3 allerede? Oi, da hadde jeg hatt en date i morgen :laughing002 Blir veldig informativt i morgen ja. Har lest meg til at det er sjanse for stripping i tillegg til de andre undersøkelsene og det har jeg jo god erfaring med.
Tusen takk for støtte og oppmuntring❤️
 
Da var kontrollen overstått og alt ser heldigvis fint ut så jeg har klarsignal til å gå til 42+0. Men det håper jeg jo st jeg slipper!

Sparketesten var så nydelig som de kom ifølge legen og det samme var ultralyden, bra med med fostervann og veksten var helt på kurven (estimert til 3870g, men med slingringsmonn på 500g så seint uti). Blodtrykk, temperatur og urinprøve hørte jeg ikke noe om så går ut ifra at de og var som de skulle.
Det eneste som var litt dritt var at da legen undersøkte meg så "var det lengde" på livmorhalsen:arghh: Riktignok også åpning på to cm, men det var jo litt nedslående at det var noe lengde i det hele tatt når vi er ei uke over termin. Med EM var jo livmorhalsen nesten helt avflatet og med 1cm åpning på kontrollen i uke 40. Ble nå ihvertfall strippet og tøyd til tre cm og håper det gjør susen! Livmorhalsen var visst myk som smør sa legen så da er det kanskje en sjanse:smiley-angelic001:joyful:

Er nå vel hjemme og har hatt murringer og sammentrekninger i flere timer. Håper de tar seg opp i løpet av kvelden og natta, er så spent på å møte Lille❤️
 
Da var kontrollen overstått og alt ser heldigvis fint ut så jeg har klarsignal til å gå til 42+0. Men det håper jeg jo st jeg slipper!

Sparketesten var så nydelig som de kom ifølge legen og det samme var ultralyden, bra med med fostervann og veksten var helt på kurven (estimert til 3870g, men med slingringsmonn på 500g så seint uti). Blodtrykk, temperatur og urinprøve hørte jeg ikke noe om så går ut ifra at de og var som de skulle.
Det eneste som var litt dritt var at da legen undersøkte meg så "var det lengde" på livmorhalsen:arghh: Riktignok også åpning på to cm, men det var jo litt nedslående at det var noe lengde i det hele tatt når vi er ei uke over termin. Med EM var jo livmorhalsen nesten helt avflatet og med 1cm åpning på kontrollen i uke 40. Ble nå ihvertfall strippet og tøyd til tre cm og håper det gjør susen! Livmorhalsen var visst myk som smør sa legen så da er det kanskje en sjanse:smiley-angelic001:joyful:

Er nå vel hjemme og har hatt murringer og sammentrekninger i flere timer. Håper de tar seg opp i løpet av kvelden og natta, er så spent på å møte Lille❤️
Masse lykke til med innspurten og fødsel ❤️ Håper det straks starter ordentlig ❤️
 
Da var kontrollen overstått og alt ser heldigvis fint ut så jeg har klarsignal til å gå til 42+0. Men det håper jeg jo st jeg slipper!

Sparketesten var så nydelig som de kom ifølge legen og det samme var ultralyden, bra med med fostervann og veksten var helt på kurven (estimert til 3870g, men med slingringsmonn på 500g så seint uti). Blodtrykk, temperatur og urinprøve hørte jeg ikke noe om så går ut ifra at de og var som de skulle.
Det eneste som var litt dritt var at da legen undersøkte meg så "var det lengde" på livmorhalsen:arghh: Riktignok også åpning på to cm, men det var jo litt nedslående at det var noe lengde i det hele tatt når vi er ei uke over termin. Med EM var jo livmorhalsen nesten helt avflatet og med 1cm åpning på kontrollen i uke 40. Ble nå ihvertfall strippet og tøyd til tre cm og håper det gjør susen! Livmorhalsen var visst myk som smør sa legen så da er det kanskje en sjanse:smiley-angelic001:joyful:

Er nå vel hjemme og har hatt murringer og sammentrekninger i flere timer. Håper de tar seg opp i løpet av kvelden og natta, er så spent på å møte Lille❤️
Ååh ❤️ her har det vært lukket og låst på overtidskontrollene hver gang :hilarious: lang, hard og ja Gud bedre. Så myk som smør og faktisk åpning er bra!! :D

Lykke til ❤️ håper du er igang nå ❤️
 
Da var kontrollen overstått og alt ser heldigvis fint ut så jeg har klarsignal til å gå til 42+0. Men det håper jeg jo st jeg slipper!

Sparketesten var så nydelig som de kom ifølge legen og det samme var ultralyden, bra med med fostervann og veksten var helt på kurven (estimert til 3870g, men med slingringsmonn på 500g så seint uti). Blodtrykk, temperatur og urinprøve hørte jeg ikke noe om så går ut ifra at de og var som de skulle.
Det eneste som var litt dritt var at da legen undersøkte meg så "var det lengde" på livmorhalsen:arghh: Riktignok også åpning på to cm, men det var jo litt nedslående at det var noe lengde i det hele tatt når vi er ei uke over termin. Med EM var jo livmorhalsen nesten helt avflatet og med 1cm åpning på kontrollen i uke 40. Ble nå ihvertfall strippet og tøyd til tre cm og håper det gjør susen! Livmorhalsen var visst myk som smør sa legen så da er det kanskje en sjanse:smiley-angelic001:joyful:

Er nå vel hjemme og har hatt murringer og sammentrekninger i flere timer. Håper de tar seg opp i løpet av kvelden og natta, er så spent på å møte Lille❤️
Masse lykke til (igjen)!!!!! ❤️❤️❤️ :love017 :Heartred:love017:Heartred:love017
 
Masse lykke til med innspurten og fødsel ❤️ Håper det straks starter ordentlig ❤️
Tusen takk, det settes utrolig stor pris på❤️ Det dabbet jo av utover kvelden såklart:rolleyes: men lever enda i håpet!
Ååh ❤️ her har det vært lukket og låst på overtidskontrollene hver gang :hilarious: lang, hard og ja Gud bedre. Så myk som smør og faktisk åpning er bra!! :D

Lykke til ❤️ håper du er igang nå ❤️
Auda, kan levende forestille meg at det må ha vært en skikkelig kjip beskjed å få:facepalm: Man har jo helst lyst til å høre at her er det modent og klart.
Tusen takk! Håper på at du og legen har rett i at det skjer noe snart nå. Legen tok skikkelig i og var veldig optimistisk etterpå:D
Masse lykke til (igjen)!!!!! ❤️❤️❤️ :love017 :Heartred:love017:Heartred:love017
Tusen takk (igjen:hilarious:)❤️❤️:love017:love017
 
Hei! Jeg har fulgt med i kulissene. Ville bare fortelle at jeg var på overtidskontroll 41+0. Da var jeg så lite moden at hun ikke klarte å strippe meg. Tilbake på kontroll 41+4 var jeg 1-2 cm, men ikke spesielt moden med lang livmorhals. Ble strippet godt denne timen, og samme natt kom baby til verden, 41+5. Satser på at fødselen din kommer i gang av seg selv innen igangsettelse :Heartred masse lykke til, det blir baby før neste helg!!
 
Lenge siden jeg har fått tittet innom deg nå! Jeg føler sååå med deg med ventetiden! Jeg fødte minstemann 42+0, kun timer før planlagt igangsetting, så det er ikke over før det er over :Heartred
 
Back
Topp