HulderBaby nr. 3 (prøver!)

Godt nytt år alle sammen❤️ Måtte 2026 bringe en overflod av positive tester, lette svangerskap, drømmefødsler og herlige milepæler for de små☺️❤️

Vi begynner det nye året med å nerme oss dpo-dager:nailbiting: EL skal være rundt omkring nå og vi har kost oss med å legge inn aksjer hele jeleferien:love017:love022 Har ingen spesielt god følelse for pp1, men nå er vi i gang ihvertfall☺️

Åh har ikke fått med meg at dere har blitt enige om å prøve på en til likevel, nå ble jeg veldig glad :Heartred Håper spiren sitter raskt og at dere får den etterlengtede tredjeskatten deres :Heartred

Gleder meg sånn, det er så fint å se deg igjen her inne :Heartred

Lykke til med prøvingen ❤️

Åh har ikke fått med meg at dere har blitt enige om å prøve på en til likevel, nå ble jeg veldig glad :Heartred Håper spiren sitter raskt og at dere får den etterlengtede tredjeskatten deres :Heartred

Håper for dere :Heartred

Tusen takk alle sammen❤️
Tror jeg er rundt 6 dpo i dag, men syns EL har vært vanskelig å kjenne. Akkurat som etter sist graviditet så er det små forskjeller i hvordan kroppen oppfører seg så jeg føler meg ikke helt klok:hilarious: Tror de mest fremtredende symptomene er kvalme og eggløsningssmerter. Men begge deler kan jo komme før, under og etter EL:p
Uansett så har Gubben og jeg blitt enige om at vi vil ha en avslappet tilnærming til dette. Vi koste oss sånn i månedene før overraskelsesgraviditeten og vil gjerne tilbake til det. Bare masse nærhet, kjærlighet og sengekos:love017:hug003

Back
Topp