Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, avslørtJeg var å sneik i april og så plutselig deg på terminlistenså utrolig gøy!! Gratulerer så mye
blir spennende å se hvor langt du er på vei
![]()

Tusen takkSå gøy. Gratulerer![]()
Er ganske avslørende å sette seg opp på terminliste skjønner jegJeg og så deg plutselig på april
Gratulerer så mye med positiv test! Håper spiren sitter til mållykke til på UL når den tid kommer!!
Tusen takk, det håper vi og. Tusen takk! Er grådig spent på ul selv. Tenk har prøvd å få til ul før uke 12 i hvert svangerskap uten å lykkes og nå skjer det kanskjeTusen takkGratulerer så myeBlir spennende å finne ut nøyaktig hvor langt du er på vei
![]()

Tusen takkGratulerer!![]()
Litt av en post ferie overraskelse santÅåå kjære du, for noen nyheter![]()
gratulerer så mye fine du og masse lykke til i morgen
![]()

Dette bunner nok ut iflere ting. For det første har jeg hatt veldig lite symptomer hele veien. Kjenner litt ømme pupper, litt uggenhet om jeg er sulten, tregere fordøyelse og bittelitt murringer og svimmelhet. Kjennes nesten litt som første svangerskapet jeg mistet i 2020, hvor fosteret hadde vært dødt siden uke 5.
Lykke til på timenJordmortime i dag, gleder meg litt til den og håper på å få snakka ut litt.
Kunne notere noen symptomer i dag; hadde en mild bølge av kvalme i dag tidlig og var veldig sulten. Parfymen til Gubben lukta veldig sterkt i dag og bilen lukter veldig typisk "bil" om dere skjønner. Har aldri likt billukt noe serlig, men synes ikke vår bil lukter noe særlig til vanlig. Håper dette er gode tegn![]()

Tusen takkLykke til på timen![]()
Tusen takkHåper det hjelper å snakke ut littUL i morgen..? Håper du får gode nyheter
![]()

Tusen takk, det håper jeg og