Tusen takk for oppmuntrende historie! Har lett opp sånne og de har holdt meg gående denne helgaHei! Jeg har fulgt med i kulissene. Ville bare fortelle at jeg var på overtidskontroll 41+0. Da var jeg så lite moden at hun ikke klarte å strippe meg. Tilbake på kontroll 41+4 var jeg 1-2 cm, men ikke spesielt moden med lang livmorhals. Ble strippet godt denne timen, og samme natt kom baby til verden, 41+5. Satser på at fødselen din kommer i gang av seg selv innen igangsettelsemasse lykke til, det blir baby før neste helg!!
er 42+0 i dag og ingenting har skjedd ennå, ser ut til at vi møter opp på sykehuset til avtalt time tross alt.Tusen takk

Ååh, helt på fristen du daLenge siden jeg har fått tittet innom deg nå! Jeg føler sååå med deg med ventetiden! Jeg fødte minstemann 42+0, kun timer før planlagt igangsetting, så det er ikke over før det er over![]()

Msnge takk for oppmuntringen

masse lykke til, det blir baby før neste helg!!

(jeg skal muligens og settes igang i dag, lite fostervann for 48t siden - kontroll i dag og hvis det fortsatt er lite blir jeg satt igang. litt komisk hvis vi begge får samtidig nå
)