Hukommelses svikt!

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Altså begge gangen jeg har vært/er gravid. Så huske jeg så dårlig. Å føler jeg dikter opp ting i hodet mitt eller noe. Jeg finner ikke ting jeg tror ligger en plass. Å har ikke snøring på hvor det er da :(

Finner ikke ene hentesettet jeg har, å et anna strikke sett som jeg har lova bort :p aner virkelig ikke hvor det er. Å det gjør meg sprø! Men er akkurat som noe er forsvunnet i hodet mitt! Tom rom liksom når det gjelder disse plaggene!

Fler som har merka en forsmak på ammetåka?

Oh yes, spesielt på jobb! Har aldri hatt så mange "brain farts" som nå, hahaha :P
Her om dagen leita jeg jobben rundt etter et ark jeg hadde printet ut. Viste seg til slutt at jeg allerede hadde henta det og holdt det i hånda sammen med 2-3 andre ark :P

Gravidehjerne ja. Den har vært her i mange måneder. Ganske slitsomt og det blir helt klart verre når jeg er sliten. Leste at det er helt normalt :) Ammetåke feks rammer jo de som ikke ammer også, så jeg holder en knapp på at det blir for mye tanker/sliten eller noe.

Fått høre jeg har hatt gravidhjerne lenge nå xD Glemmer hvor jeg legger ting, hva jeg har gjort på jobb osv

Eg rota vekk ting støtt og stadig, samboer er både oppgitt og ler med/av meg :p og går på jobb å surra.. Haha.. Huff :-p

Jeg glemmer for ting og glemmer veldig ofte ting jeg skal si.
Midt i en setning så glemmer jeg hva jeg skal si. :(

Jeg merker også til gravidhjernen. Føler liksom ikke jeg henger helt med når jeg snakker med folk , og bruker veldig lang tid på å reagere på ting jeg vanligvis ville reagert styrtraskt på.
Som feks da jeg så toåringen til naboen spasere alene i gaten uten at det kom noen voksne etter. Normalt sett ville jeg reist meg og sett etter hvor hun gikk og sjekket om hun virkelig gikk alene. Men hjernen koblet det ikke før faren kom løpende etter litt halvdesperat 5 minutter etterpå.

(Heldigvis stod hun i gangen min med hode inn døra og lurte på om hun kunne komme inn- herlige lille dukka!)

Gleder meg til å få både kropp og hjerne tilbake! (Er vel bare ett par år til hjernen begynner å tenke på andre ting enn den lille ...)

Jeg klarte å miste pakken med pølsebrød i dag! Jeg klarte å betale for den, men etter det har jeg ikke sett den! Ha ha

Jeg har generelt dårlig hukommelse pga ME. Så jeg er ganske vandt til det! He he

Jeg har også gravidhjerne! Glemmer alt :D

Back
Topp