hukommelsen.... + pircing

puez

Flørter med forumet
etter jeg fikk christina angelica:D så har hukommelsen tatt kvellen... jeg husker ingen ting er ganske irriterende og husker d som skjdde før men ikke etter fødselen på en måte.. har noen samme problemet?

men en ting til jeg har nesten alltid hatt pircing i navelen etter fødselen skulle jeg ta dn på ny pga dn hadde grodd igjen for jeg måtte ta dn ut men den gror jo alldri betennelse eller så er dn tørr allri helt fint,, tog pircing i leppa også 2 ganger$ men den måtte jeg bare ta ud dn grodd eheller ikke.. forbanna altsåå. ka så skjer er d bare sånn eller?

Det med hukkomelse er vel noe de fleste mødrene får..
Er vel ammetåke de kaller det  (hvis jeg ikke tar feil nå)
Jeg ammet ikke, men var tullete likevel.
Det blir bedre men aldri fult så bra[:D]
For min del hvertfall[;)]

Hallo!

Jeg kan ikke svare på det første spm siden jeg ikke har blitt mor enda.

Men det andre smp, derimot kan jeg svare. Jeg har selv pircing i navlen. Har ikke tatt den ut enda. Men må nokk regne med det etterhvert. Grunnen til at du ikke tåler den nå, kan jo være fordi kroppen har forandra seg etter en fødsel? Jeg tok hull i ørne da jeg var lita jenta, da tålte jeg ikke å ha hull i ørene. Måtte ta de ut. Men jeg tok nye hull i ørene før jul, og nå går det heilt fint. Trodde ikke jeg ville tåle å ha pircing i navlen heller, siden jeg visste at jeg ikke tålte å ha hull i ørene da jeg var liten. Men det er nokk et bevis på at kroppen er i stadig forandring.

klem

Back
Topp