Huhu! Info ang skjult forum og TERMINLISTEN se på meeeeg!

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Heihei alle sammen!

Er en del som søker tilgang på skjult forum nå men som ikke står oppført på terminlisten.

Det må dere gjøre for å få tilgang!


Her er link til terminlista !

Der har Anulula en veldig enkel oppskrift dere MÅ FØLGE FOR Å BLI LAGT INN!

Fra innlegget:
"For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. "

Jeg ser MANGE som skriver nick-dato-fødested. Da blir du IKKE LAGT TIL :joyful:
 
Last edited:
Opp
 
Opp
 
Opp
 
Kanskje jeg er litt amøbe, men jeg ser ikke helt hvorfor nick - dato - sted ikke burde gå? Det er litt mer arbeid å klippe inn i lista, men folk har jo hvertfall skrevet seg på riktig liste - synes det er imponerende nok jeg :)
 
Kanskje jeg er litt amøbe, men jeg ser ikke helt hvorfor nick - dato - sted ikke burde gå? Det er litt mer arbeid å klippe inn i lista, men folk har jo hvertfall skrevet seg på riktig liste - synes det er imponerende nok jeg :)
Jeg har bare gitt f.. i det nå fordi folk ikke klarer å skrive det sånn uansett. Men jeg ba om at det ble gjort på den måten fordi jeg er selv gravid med alt det innebærer, har en gutt på 1 år og hund som krever sitt pluss at jeg er i full jobb. Ønsket bare å gjøre det litt enklere for meg selv og synes ikke det var så urimelig å be om det. Men det ble for mye så da gidder jeg ikke styre med det, liner bare inn alt som blir skrevet
 
Jeg har bare gitt f.. i det nå fordi folk ikke klarer å skrive det sånn uansett. Men jeg ba om at det ble gjort på den måten fordi jeg er selv gravid med alt det innebærer, har en gutt på 1 år og hund som krever sitt pluss at jeg er i full jobb. Ønsket bare å gjøre det litt enklere for meg selv og synes ikke det var så urimelig å be om det. Men det ble for mye så da gidder jeg ikke styre med det, liner bare inn alt som blir skrevet
Ser absolutt den altså, og jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at vi setter utrolig stor pris på at du gidder å gjøre denne jobben for oss alle, det er kjempesnilt! Og så tenker jeg at det ikke gjør noe om lista ser litt rar ut kanskje fordi folk fylte ut linja forskjellig, det får bare være :)
 
Mulig dumt spørsmål; men er det noen grunn for å være i skjult forum fremfor her? :pompus:
Jeg for min del føler meg litt tryggere med å dele ut informasjon som kan brukes av andre. For eksempel om vi senere skal lage barselgruppe og legge hverandre til på face eller snap så vil jeg ikke dele mitt fulle navn eller konto etc her, men inne på skjult kan jeg dele :joyful:
 
Jeg for min del føler meg litt tryggere med å dele ut informasjon som kan brukes av andre. For eksempel om vi senere skal lage barselgruppe og legge hverandre til på face eller snap så vil jeg ikke dele mitt fulle navn eller konto etc her, men inne på skjult kan jeg dele :joyful:
Logisk! :happy::joyful: Takk for svar :) får bli litt mer aktiv her før jeg kan søke meg dit jeg da ser jeg :p
 
Back
Topp