Huffda ...

linnh85

Glad i forumet
Da va æ kommet dit æ aldri i verden trudde æ skulle komme nå allerede ..
Vi holder graviditeten ennå skjult .. Men det sliter jeg veldig med :nailbiting:
9+5 ... Fra å ha flat mage til dette :smiley-ashamed004
(Venter nr 2)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    462,8 KB · Visninger: 115
Min har også poppet veldig ut :p
Kjenner livmora halvveis opp til navelen nå, så kanskje ikke så rart da...
9+6.. Andre barnet :)

Min har også poppet veldig ut :p
Kjenner livmora halvveis opp til navelen nå, så kanskje ikke så rart da...
9+6.. Andre barnet :)
Hadde håpet magen skulle bruke like lang tid som med nr 1 :p men det gikk visst ikke :p

På kvelden ser det ut som jeg er 7 mnd på vei...er kun 9 uker i dag! Meeen...det er nr 4 da...så jeg blir sikker STOR!!
Jeg er like stor på morgen/dagen og kvelden synes jeg :p Når jeg gikk me min første, kom ikke magen før i uke 16-17 .. Så jeg hadde håpet det samme nå :p

11+3 med nr 2, og tror kanskje ikke livmor er komt over skambeinet enda. Håper virkelig mage kommer tidligere denne gangen. Fikk ikke antydning før uke 24-25 sist :-( Var å henta ut noen resepter i uke 28+ sist og ble spurt om eg også trengte p-pillene, bare strøk meg på magen og så nei, samme skjedde i uke 36+. Hadde på meg stram genser begge gangene. Så vell bare små lubben ut og ikke gravid :-(

11+3 med nr 2, og tror kanskje ikke livmor er komt over skambeinet enda. Håper virkelig mage kommer tidligere denne gangen. Fikk ikke antydning før uke 24-25 sist :-( Var å henta ut noen resepter i uke 28+ sist og ble spurt om eg også trengte p-pillene, bare strøk meg på magen og så nei, samme skjedde i uke 36+. Hadde på meg stram genser begge gangene. Så vell bare små lubben ut og ikke gravid :-(
Vi kan godt bytte :p Jeg synes det blir for tidlig for min del allerede nå, spesielt siden vi enda skal holde dette hemmelig :p Men skjønner hva du mener, for det er veldig koselig med gravidmagen også :) Du skal se at den kommer nok snart ☺️❤️

Vi kan godt bytte :p Jeg synes det blir for tidlig for min del allerede nå, spesielt siden vi enda skal holde dette hemmelig :p Men skjønner hva du mener, for det er veldig koselig med gravidmagen også :) Du skal se at den kommer nok snart ☺️❤️

Åj :O Den kom flere ganger enn jeg hadde planlagt :O :p

Back
Topp