Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde håpet magen skulle bruke like lang tid som med nr 1 men det gikk visst ikkeMin har også poppet veldig ut
Kjenner livmora halvveis opp til navelen nå, så kanskje ikke så rart da...
9+6.. Andre barnet
Haha nei.. Ikke her heller.Hadde håpet magen skulle bruke like lang tid som med nr 1 men det gikk visst ikke
Jeg er like stor på morgen/dagen og kvelden synes jeg Når jeg gikk me min første, kom ikke magen før i uke 16-17 .. Så jeg hadde håpet det samme nåPå kvelden ser det ut som jeg er 7 mnd på vei...er kun 9 uker i dag! Meeen...det er nr 4 da...så jeg blir sikker STOR!!
Vi kan godt bytte Jeg synes det blir for tidlig for min del allerede nå, spesielt siden vi enda skal holde dette hemmelig Men skjønner hva du mener, for det er veldig koselig med gravidmagen også Du skal se at den kommer nok snart11+3 med nr 2, og tror kanskje ikke livmor er komt over skambeinet enda. Håper virkelig mage kommer tidligere denne gangen. Fikk ikke antydning før uke 24-25 sist :-( Var å henta ut noen resepter i uke 28+ sist og ble spurt om eg også trengte p-pillene, bare strøk meg på magen og så nei, samme skjedde i uke 36+. Hadde på meg stram genser begge gangene. Så vell bare små lubben ut og ikke gravid :-(
Vi kan godt bytte Jeg synes det blir for tidlig for min del allerede nå, spesielt siden vi enda skal holde dette hemmelig Men skjønner hva du mener, for det er veldig koselig med gravidmagen også Du skal se at den kommer nok snart11+3 med nr 2, og tror kanskje ikke livmor er komt over skambeinet enda. Håper virkelig mage kommer tidligere denne gangen. Fikk ikke antydning før uke 24-25 sist :-( Var å henta ut noen resepter i uke 28+ sist og ble spurt om eg også trengte p-pillene, bare strøk meg på magen og så nei, samme skjedde i uke 36+. Hadde på meg stram genser begge gangene. Så vell bare små lubben ut og ikke gravid :-(