huffda.. *oppdatert*

summermum

Betatt av forumet
da blør jeg bittelittegrann...  var litt rosa i truseinnlegget...

*oppdatert*
da har jeg vært hos legen en tur..
 han pratet først med vakthavende gynekolog på sykehuset, og hun mente jeg lå på grensa til å bli innkalt, men ville først han skulle ta noen prøver.. 
(Bor på ei øy uti gokk, så det er 1 og 1/2 time å reise til sykehuset, ikke bare bare)
fikk hørt fosterlyd og sjekka blodtrykket, som var litt høyere enn normalt.. ingen blod i urinen, heldigvis..  hadde 2+ på eggehvite og 1+ på protein.. så vi skal ta en ny om noen dgr. Etter konsultasjon med gynekologen ble de enig om at vi aventer det litt, siden den lille blødninga stoppet opp[:)]
Så nå håper jeg bare det ikke kommer mere, da må jeg reise inn..

Ha en fortsatt fin dag jenter, ta vare på dere selv [:)]

Oida.. Hmm.. Vet at man kan blø litt etter sex og at det er vanlig.. Vet ikke om det er normalt å blø litt sånn uten videre, men slimhinnene er jo veldig blodrike så det trenger jo ikke bety at noe er galt. [:)]

Blødde litt rosa sist, men da var jeg i uke 39. Ringte føden og fikk komme rett opp, da det kunne være fostervann.

ORIGINAL: Zol80

Blødde litt rosa sist, men da var jeg i uke 39. Ringte føden og fikk komme rett opp, da det kunne være fostervann.

masse lykke til!! Hold oss oppdatert

har ikke hatt sex på flere dager.. lysta er ikke på topp nei [8D]
bør vel bare ringe legen kanskje å høre hva di mener... var litt usikker, for det er jo snakk om bare bittelitt....

ORIGINAL: summermum

har ikke hatt sex på flere dager.. lysta er ikke på topp nei [8D]
bør vel bare ringe legen kanskje å høre hva di mener... var litt usikker, for det er jo snakk om bare bittelitt....

jeg ville ringt føden å bare snakket med de jeg. hørt hva de sier

Back
Topp