~Heffalumpen~
Flørter med forumet
Nå er jeg livredd! Våknet av store smerter nederst i magen i dag. Akkurat som ligamentsmerter bare hakket værre! Måtte konsentrere meg om å puste. Det gjorde så sinnsykt vondt! Ikke kommet blod heldigvis, men smertene gir seg ikke! Det tar tak såvidt jeg rører meg. Har ringt lege, og hun skulle få jordmor til å ringe meg. Jordmor kunne eventuelt sende meg til sykehus for sjekk. Så da sitter jeg her og venter da! Huffamei! :'(
--------------------------------------------------------------------------------------------
Da er jeg hjemme fra tur på både legesenter og sykehus. Fikk UL på sykehuset og ALT VAR BRA!
Fikk se en liten kropp på 11 mm, og et hjerte som slo og slo! Helt herlig!
Krampene kunne komme kanskje pga at jeg egentlg skulle hatt mensen nå, og da gir kroppen signaler som om jeg skulle hatt kraftige menssmerter. Fryktelig unødvendig spør du meg!! Men da kan jeg senke skuldrene og bare nyyyte at jeg er gravid med et lite lykketroll i magen 

--------------------------------------------------------------------------------------------
Da er jeg hjemme fra tur på både legesenter og sykehus. Fikk UL på sykehuset og ALT VAR BRA!
Fikk se en liten kropp på 11 mm, og et hjerte som slo og slo! Helt herlig!