huffamei! *oppdatert - med bilde!!*

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Nå er jeg livredd! Våknet av store smerter nederst i magen i dag. Akkurat som ligamentsmerter bare hakket værre! Måtte konsentrere meg om å puste. Det gjorde så sinnsykt vondt! Ikke kommet blod heldigvis, men smertene gir seg ikke! Det tar tak såvidt jeg rører meg. Har ringt lege, og hun skulle få jordmor til å ringe meg. Jordmor kunne eventuelt sende meg til sykehus for sjekk. Så da sitter jeg her og venter da! Huffamei! :'(

--------------------------------------------------------------------------------------------

Da er jeg hjemme fra tur på både legesenter og sykehus. Fikk UL på sykehuset og ALT VAR BRA!
Fikk se en liten kropp på 11 mm, og et hjerte som slo og slo! Helt herlig!  Krampene kunne komme kanskje pga at jeg egentlg skulle hatt mensen nå, og da gir kroppen signaler som om jeg skulle hatt kraftige menssmerter. Fryktelig unødvendig spør du meg!! Men da kan jeg senke skuldrene og bare nyyyte at jeg er gravid med et lite lykketroll i magen

Håper det gir seg snart. Sender deg en klem! 

Uffe. Håper det gir seg snart og at det ikke er noe alvorlig. God bedring!

Tusen takk! Reiser til jordmor nå. Drar med svigermor for moralsk støtte. Krysser alt jeg har! Hold deg fast lille spire min!

oj, håper alt er bra med spiren din. Masse lykke til..

Masse lykke til! Klem

Huff, lykke til! Håper alt er ok!

Huff :/ Har fått svangerskapsboken fra legen, så vil jeg skrive hva det står om smerter i lysken:

"Rundt livmoren finnes det ligamenter. Dette er leddbånd som holder livmoren på plass. Når livmoren vokser, strekkes ligamentene, og det kan gjøre vondt. Ligamentene er festet i lysken. Enkelte opplever intense og nesten krampelignende smerter i lysken (på én eller begge sider). Smerten kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt i sengen, eller når du f. eks. er ute og går. Den varer som oftest en kort stund.

Dette kan skremme mange til å tro at noe er galt. Det er heldigvis ufarlig og vil som oftest bare være et problem i starten av svangerskapet. Er du plaget, kan det hjelpe å bøye kroppen litt fremover når du kjenner at smerten kommer."

Jeg håper det ikke er noe galt. Masse lykke til på sykehuset. Skal nok gå bra :)

Håper alt er i orden, lykke til på sykehuset

Herlig! Så godt å høre!

Så flott!!! Godt å høre at alt er bra :)

Så bra at alt var i orden! :)

Så godt at alt var bra,Heffalumpen!!:) koselig å få se lille nurket på ul!

Back
Topp