Huffameg! Så forferdelig!

Lunah83.

Elsker forumet
Hihihihi! Jeg må bare le litt [:D] 
Klikket på siste innlegg fra forum (som jeg pleier før jeg kommer
inn på 'født i mai 2007'), og der var det ei som var DRITsur på
de som kaller personalet i en barnehage for barnehageTANTER!!!

Oi! Oi! Oi! Såååå forferdelig da!!! De skal da for pokker kalles ped.ledere,
førskolelærere og assistenter!! Ærlig talt, jenter! Nå må dere SKJERPE DERE!!!

Hihihihi! Staaaakar da! Enn å bli kalt barnehagetante nå i år 2007 da!
Hårreisende, er det ikke?!

Sorry meg, men synes dette bare var sååå unødvendig å henge seg opp i!
Heldigvis var dette noe for 'Generelt'-forumet (som jeg har ingen planer om
å oppholde meg i [:D]).

Men...håper ingen av dere søte jenter her på forumet vårt føler seg tråkket på nå [:D] Da får dere bare tåle det

Jeg leste det også, så latterlig sagt!! Og jeg er enig, der inne vil jeg IKKE oppholde meg. Snakk om bagateller å henge seg opp i. Da er man virkelig ute etter å lage bråk eller har mensen!! Jeg utdanner meg selv til å bli førskolelærer, men jeg tenker da ikke over slikt hele tiden!!

Jeg har jobbet i barnehager litt ved siden av skolen. Syns det bare var koslig å bli kalt "Tante" jeg. Litt mer personlig enn "assistent" liksom. [:)]

Jeg syntes også det var koselig å bli kalt barnehadetante da jeg jobbet som assistent i barnehage.. hehe. det var nå litt voldsom reaksjon synes jeg!! [:D]

Oida! Enkelte skal da være så forbaska korrekte hele tiden! He he he... Get a life...

Hihihi! Ja, må huske å fortelle alle pasientene mine etc. at jeg er
audiograf med 1år psykologi og 1år ped. i tillegg jeg da. Det
er jo MEGET viktig informasjon. Hihihi! Neida, sikkert et sårt
tema det der altså. En skal ikke mobbe. Hihihi! [:D]

Ja, jeg henger meg heller ikke så mye opp i titler ...Blir rett som det er kalt Søster på jobb [;)]
Og da jeg jobbet i barnehage ble jeg kalt Tante ,det syns jeg bare var koselig !
Dvs så lenge betegnelsene brukes helt naturlig og ikke med en nedlatende tone [&:]

Back
Topp