huff..

anziii

Elsker forumet
var hos legen idag med lillegutt siden har hatt røde prikker/utslett på rygg, ansikt og bein, og inatt fikk han feber.
legen sa at det var antakelig den 5 barnesykdommen. det er jo ikke noe farlig for han, men han sa jeg også måtte ta blodprøve for å se om jeg har hatt den infeksjonen før.
det er en liten sjanse for at jeg kan bli smitta vis jeg ikke har hatt det før, og vis jeg blir smitta er det en bitteliten sjanse for at det kan gå over til babyen i magen. ikke noe gøy å tenke på!
heldigvia roa legen meg med at sjansen er ikke så stor for at jeg er smittet i det heletatt da og vis jeg blir det er det enda mindre sjanse for at ungen skal få det, men han tar sånnt alvorlig og det er jo veldig bra[:)]
tror dette kommer til å gå bra, men for sikkerthets skyld skal foreldrene mine og mannen sine foreldre passe Markus til jeg har fått svar på blodprøven om en ukes tid.
huff, synes det er dumt at jeg må sende lillegutt til dem pågrunn av det, men tenker også på ungen i magen så tror det er det beste også..

Skjønner det var litt kjipt ja!

Håper du ikke er smittet da!
Og han kommer til å kose seg med besteforeldrene han da!

Masse god bedring til lillegutten din!

Back
Topp