HUff...

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Jeg blør...., så nå går det nok gale veien.....

[hr]
Blødninga stoppa opp, men var kun brunt blod... Så håper at dette gikk bra, men har mine tvil...

Lurte på om jeg skulle dra å kjøpe en G-test nå, tenkte at den kanskje er blitt svakere om jeg mister nå..?

Det startet i går ettermiddag, men er bare brunt blod, ikke friskt.. Men føler meg så støl nedentil, så jeg frykter at det ikke er noe positivt tegn...

uff nei..[&o] håper det bare er en liten ufarlig blødning!

Huff huff, krysser alt jeg har for at det ikke er noe farlig!!!!

Huff, hørtes ikke bra ut... Men vi får krysse fingrene og håpe på at det går bra! [:D]

ORIGINAL: *Glufsa*

Huff huff, krysser alt jeg har for at det ikke er noe farlig!!!!

Huff... Men det er jo et godt tegn at det ikke er friskt blod, så krysser alt jeg har for at det skal gå bra!

huff [&o]
håper virkelig det går bra, krysser fingrene for deg !

Håååper det går bra,å at spiren holder seg godt fast. Stor klem til deg

Dette går så bra skal du se. Bare ikke begyn å tenk negativt. ER nok sikkert bare en liten blødning som går fort over og spira ligger trygt inne i magen din [:D]

Alltid like kjedelig.. [&o] Men håper det ikke er noe spesielt.. Hva gjør du nå, da?

Kanskje du heller bør dra til legen og måle hcg med et par dagers mellomrom? Da kan du se om det stiger som normalt[:)] Det høres lovende ut at det bare var brunt blod og at det har stoppet opp. Krysser fingrene for at spira di klorer seg godt fast[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Kanskje du heller bør dra til legen og måle hcg med et par dagers mellomrom? Da kan du se om det stiger som normalt[:)] Det høres lovende ut at det bare var brunt blod og at det har stoppet opp. Krysser fingrene for at spira di klorer seg godt fast[:)]

Kommer meg ikke til legen før fredag..., men skal få dem til å måle hCG da og på mandag [:)]

Tenk positivt [:)] Håper spiren holder seg fast der inne[:)]

Back
Topp