huff

tiriltunge

Glad i forumet
begynner jo nesten og tvile på jeg er gravid..men har jo 6billig tester,strimmler med to sterke streker og en cb digital,men synes cb tuller så mye nå,at jeg begynner jo nesten og tvile...men ikm min var 24,25april og den er ikke kommet så[:-]å har alle symptomene,men synes det er mange falske tester ute å går[&:]
 
Du er nok gravid skal du se![:D] Noe må det da være siden tr ikke har kommet heller!
 
Selv om jeg testa positiv på test, tenker jeg også om jeg virkelig er gravid. Merker ingenting til graviditet utenom at puppene er særdeles ømme, og at det verker i magen..Så jeg har tenkt om kanskje kroppen spiller et puss med meg, eller kanskje det er et innbilt svangerskap hehe[:D] Den 14 mai skal jeg på første svangerskapskontroll, håper jeg får litt bekreftelse da for min egen skyld...
 
jepp kjenner på meg at jeg er gravid,puppene,tisser hele tiden,kviser,økt matlyst, og tr har aldri vært forsinket før,å alle testene jeg har tatt av både cb og andre har vært positive[8D]men kunne og trengt en bekreftelse hehe[;)]
 
Back
Topp