huff..

momy

Elsker forumet
nå blir jeg gal snart av min egen evne til å drive meg selv til vannvidd innimellom!!!! [&o]  så nå kommer problemet med at jeg har kjent liv så tidlig... nå har jeg ikke kjent noe på tre dager og hva tenker min overtenkende hjerne..?!  arrgh!!! jeg blir så lei... [:(]  at det skal så lite til før jeg blir så redd for at noe skal være galt!! forferdelig frustrerende!! [:'(]  jeg er jo ganske bekymringsløs til vanlig,så dette syns jeg ikke er noe morsomt. vil ikke ringe lege heller,for det er sikkert ingenting å bekymre seg over. og neste tirsdag skal jeg på ul igjen,så da får jeg uansett vite hvordan ståa er.  men kjenner det blit litt bedre av å få det ut! [:)] bedre enn å holde det inne og kverne enda mer! 
takk for at dere gidder å høre på syte mitt! [:)]  
mange ønsker for en god dag til dere alle![:)]

kjenner til dine bekymringer.
jeg har det akkuratt slik jeg også. nekymringene tar overhånd og den ene værre enn den andre.
men det er jo bare for at vi er redd for den lille søte inne i magen vår. [:)]
alt er nok bra.

takk for trøst![:)] ønsker jo ikke bekymringer for dere,men veldig godt å vite at jeg ikke er alene om nevrosene! [:D]  var ikke slik sist,så dette er uvant for meg! blir vel bedre nå bebisene blir større og vi kjenner dem hver dag!  [:)] 

ORIGINAL: momy

nå blir jeg gal snart av min egen evne til å drive meg selv til vannvidd innimellom!!!! [&o]  så nå kommer problemet med at jeg har kjent liv så tidlig... nå har jeg ikke kjent noe på tre dager og hva tenker min overtenkende hjerne..?!  arrgh!!! jeg blir så lei... [:(]  at det skal så lite til før jeg blir så redd for at noe skal være galt!! forferdelig frustrerende!! [:'(]  jeg er jo ganske bekymringsløs til vanlig,så dette syns jeg ikke er noe morsomt. vil ikke ringe lege heller,for det er sikkert ingenting å bekymre seg over. og neste tirsdag skal jeg på ul igjen,så da får jeg uansett vite hvordan ståa er.  men kjenner det blit litt bedre av å få det ut! [:)] bedre enn å holde det inne og kverne enda mer! 
takk for at dere gidder å høre på syte mitt! [:)]  
mange ønsker for en god dag til dere alle![:)]

ÅÅh..du er ikke alene om d..enkelte dager kan jeg gruble på meg hodepine/migrene over at jeg ikke kjenner noen antydning t liv i magen.. Og om hva som kan skje på UL f.eks..Hvis vi skulle få en dårli nyhet f.eks..[&:] Men er nok bare mitt hodet som "overreagerer", håper jeg i allefall..

har enda ikke kjent noe liv.. og de siste to nettene har jeg sovet veldig dårlig,våknet i ett sett og kjent etter..  så i ni-tiden i mårrest ringte jeg sykehuset og nå kl tolv skal jeg inn å ta en liten sjekk. sitter på jobb og vil gråte hele tiden av nervøsitet og irriterer meg grønn over det.[:(][:'(] jeg vil så gjerne finne den rolige,behagelige følelsen det er med å gå gravid...!![8|] vil finne roen som jeg hadde sist gang! eller kanskje bare bytte hjerne for ei stund..?  [:)]  vet det blir mye syt og alt sikkert er bra,men følelsene vil ikke bort uansett hva jeg gjør. sorry,jenter. skal prøve å komme med positive tanker neste gang jeg har noe på hjertet! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper og tror alt er i orden med den lille i magen! Det er nok ingenting galt, men skjønner selvsagt bekymringen din!

Lykke, lykke til med undersøkelsen i dag, momy! Spent på å høre resultatet! [:)][;)]

Signerer!

da har jeg vært og alt stod selvfølgelig bra til! [:)] men er igjen da kjempe irritert over egen evne til å bli hysterisk!! [:@] dette er andre gangen jeg blir så nevrotisk og det må da holde for pokker!!! [:'(] 
 legen som tok ul,sa at man kan kjenne at babyen sparke,for så at det går ei god stund til neste gang,når det er så tidlig.  spesielt to ting gjør det sånn og det er at den kan ligge sånn at man ikke kjenner bevegelsene og det andre er at den kan ha en rolig periode! [:)]  men nå skal jeg gjøre mitt beste for å holde humøret!!! [:D] og med dere jenter skal jeg nok klare det! [:)]

så bra at alt sto bra til! Da kan du senke skuldrene litt igjen. [:)] Godt å høre at det kan gå en tid mellom at man kjenner bevegelse.. Kjenner ikke hver dag jeg heller.

Back
Topp