Huff!!!!

Vintergullnr2

Elsker forumet
Hadde en fæl drøm i natt som handlet om at jeg var på ul for å få vite hvilket kjønn babyen har!! Også lå jeg på benken der å så på skjermen og der dukket "babyen" min opp. Bare det at det var ingen baby som viste seg på skjermen, det var en liten hund..... Men det var ikke det verste.. Da vi skulle se etter hvilket kjønn det var, viste det seg at (føttene) eller bak beina i dette tilfeldet viste seg å være ett sauehode og ett geitehode som bare dinglet der!!! Jeg lå å grein og grein i drømmen min!!! Det var helt forferdelig..

Noen flere som har hatt noen helt SYYYYKE drømmer????

Fnis........... Jeg har å deømt at det var en hund[:D]

Og jeg kan snart skrive bok om alle de syke drømmene jeg har hatt i det siste.

He,he....Drømte at jeg hadde født. Alt var fint og det var en gutt.Så skulle jeg amme og da var han plutselig blitt en papegøye,en grønn en......Men det var jo sønnen min så ammes skulle det.La han under genseren min,syns det var litt dumt at han fikk så dårlig grep på puppen med nebbet da.......[8|]

ORIGINAL: kokken

He,he....Drømte at jeg hadde født. Alt var fint og det var en gutt.Så skulle jeg amme og da var han plutselig blitt en papegøye,en grønn en......Men det var jo sønnen min så ammes skulle det.La han under genseren min,syns det var litt dumt at han fikk så dårlig grep på puppen med nebbet da.......[8|]

jeg har også hatt syyyyke drømmer, en av dem er at det blir voldsom aktivitet nedi magen... spark og slag om en aen.. og så plutselig så er mini uheldig og kommer ut med armen sin nedentil... [&:] og jeg får panikk for jeg kan jo liksom ikke presse den inn igjen... [&:] og heller ikke sitte osv.. spesi drøm det der...

Er mye sykre drømmer om dagen her også. Jeg driver og låser igjen dører i drømmene mine. Noe som jeg da (i drømmen) ikke får til... Søsteren min drømte hun skulle få en lampe... he he.
Jeg drømte også om ultralyd, han lignet veldig på faren sin, det vil si det var det voksne ansiktet til pappan som var på den lille bebyn. He he. Er ikke helt sikker på om det var så veldig søtt i den situasjonen..
Men det er vanlig med slike drømmer. Jeg belager meg på at værre blir det ettersom nattesøvnen blir mer og mer borte..
Klem.

hahah...nei,enn så lenge drømmer eg bare gode drømmer om sex med mannen min da[:D][:)][;)]

En stark drøm jag hade for ett par uker sen var att min brors barn sveptes iväg med en stor flodbølge, gutten fant dem men jenta var borte, det var fruktansvärt!  [:(]
Har mye rare drømmer for tiden, men denne var starkest.....

Jeg drømmer så mye rart om natten at det er bedre å ikke sove, dessuten har jeg problemer med å puste.. Gisper etter luft... Slitsomt er det i alle fall!

Back
Topp