Huff!!!!

Vintergullnr2

Elsker forumet
Hadde en fæl drøm i natt som handlet om at jeg var på ul for å få vite hvilket kjønn babyen har!! Også lå jeg på benken der å så på skjermen og der dukket "babyen" min opp. Bare det at det var ingen baby som viste seg på skjermen, det var en liten hund..... Men det var ikke det verste.. Da vi skulle se etter hvilket kjønn det var, viste det seg at (føttene) eller bak beina i dette tilfeldet viste seg å være ett sauehode og ett geitehode som bare dinglet der!!! Jeg lå å grein og grein i drømmen min!!! Det var helt forferdelig..

Noen flere som har hatt noen helt SYYYYKE drømmer????

Hjælp for en drøm!! *lerlitt* huff.. Jeg drømte at jeg glemte av babyen under trappa, så huska jeg på den en mnd etterpå å da lå den der DØD ig NEDSTØVET!!! [:o][:o][:o][:o] Unødvendige drømmer synes jeg [:@]

Stakkars [:(] !!! Hva i all verden er meningen med de drømmene egentlig???? Det er jo så forferdelig å våkne opp og føle seg så fortvilet etter drømmen!!!

Ja det lurer jeg også på... Håper ikke deet kommer noen værre framover...

Det der hørtes ikke mye hyggelig ut nei..... fysj og fysj. Tok en abort for mange år siden, og da hadde jeg sånne syke drømmer som at jeg ga blaffen i om jeg glemte ungen på butikken og slengte stakkaren rundt meg og sånn. Det var ikke noe gøy, det var jo en god stund før tolvte uke. Fikk jo helt skrekken. Men nå er jeg snart 18 uker, og har ennå ikke hatt en syk drøm (heldigvis). Kommer nok etterhvert, men deilig så lenge jeg slipper. Glemmer aldri fra forrige gang, det var fæle greier. En begynner jo å lure på morsegenskapene sine..... men det er heldigvis normalt. Til og med fedrene kan få sånne syke drømmer.

Helt rar den drømmeverden..jeg drømte en gang at jeg fødde en unge som var tre år når han kom ut. Han sprang og stakk av hele tia..var helt svett når jeg våkna..huffa mei.

Mye av grunnen til at vi drømmer sånne litt ekle ting, velger jeg å tro er en forberedelse til fødselen og livet etterpå. Et tegn på at det vil gå bra[:D]selv om man kan være bekymra innimellom.velger å tro det jeg[:D]

ORIGINAL: daddy

Hva er det med jenter og syke drømmer.... [&:]

Hva er det med gravide jenter og syke drømmer mener du vel.

Det er visst ganske så vanlig at bekymring (for gravide og ellers) befester seg i drømmer. Jeg også drømmer mye sykt, men har lest at det er helt vanlig i den situasjonen vi er i. Det er ganske heftige ting som skjer i kroppen nå, og vi har ikke så mye kontroll på det selv. Tror ikke vi skal bli så bekymra av disse drømmene, selv om det kan være slitsomt til tider. Har aldri sovet så mye i hele mitt liv jeg [:D]

Back
Topp