Huff..

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Når jeg var på do så har snuppa fått taki french fries paprika.. Så veldig fornøyd ut gitt[&:] Kan hun få vondt i magen av dette?[&:]

So? Hun er jo snart 1 år, og må nå få smake. De skal tåle ganske mye når de er så gamle [:D]

ORIGINAL: CandyMam

So? Hun er jo snart 1 år, og må nå få smake. De skal tåle ganske mye når de er så gamle [:D]

Joda, det er ikke det, hun får smake litt av hvert nå, men tenkte siden det er så mye paprika krydder på det, om hun kan få vondt i magen? Vet ikke hvor mange hun har gumlet i seg når jeg var borte[8D]

Det er lørdag [8D] Jeg har latt henne kost seg med en liten neve til, og forsiktig tatt bort posen når hun har spsit de. For å unngått ramaskrik, hehe [:D]

Går helt sikkert bra. [:)]

ORIGINAL: CandyMam

Det er lørdag [8D] Jeg har latt henne kost seg med en liten neve til, og forsiktig tatt bort posen når hun har spsit de. For å unngått ramaskrik, hehe [:D]

Hehe, ja.. [8D]

Skjønner henne godt jeg! Det er jo Lørdag!!!! Hadde jeg ikke fått, hadde jeg og tatt selv... Hun er bare litt inteligent[:D]

ingen fare.. 

men du ? [:D][:D][:D] hvor har du kjøpt de ? :D    finner bare de med salt her i bergen iallefall..   hehe...  de er sååå gode ! mmmm

ORIGINAL: Cathy1

ingen fare.. 

men du ? [:D][:D][:D] hvor har du kjøpt de ? :D    finner bare de med salt her i bergen iallefall..   hehe...  de er sååå gode ! mmmm

Har de på rema

ORIGINAL: Trikken

Skjønner henne godt jeg! Det er jo Lørdag!!!! Hadde jeg ikke fått, hadde jeg og tatt selv... Hun er bare litt inteligent[:D]

sign[:D]

Back
Topp