Huff

[miss]

Forumet er livet
Litt masse bekymra no.. fått litt lyse rosa utflod.. Merka det for en liten time siden.. trur ikkje det heilt gir seg heller..
Har tatt på meg eit bind no, for å "sjå" litt meir.. Håpar det går over, men.. Er livredd for at det ikkje skal gjer det..
Godt eg skal på ul på onsdag, men skulle SÅ ønske at onsdag var i morgon..

Så lenge det er rosa utflod tror jeg ikke du skal bekymre deg selv om det er lettere sagt enn gjort. Prøv og legg deg og slapp av med beina høyt [:)] Det går nok bra skal du se. klem

Takk fano, er ikkje lett å ikkje bli bekymra[&:] vil jo at alt skal gå så bra så!
Men da skal da jo og, håpe eg i verfall!!

Det håper jeg også, det er nok nervepirrende når sånt skjer [&o], men mange både blør og spotter i svangerskapet, håper bare det er et positiv tegn som tyder på at spiren graver seg godt inn og bare sender ut litt lekasje [:D]

miss jeg håper det er falsk alarm på deg som mange andre, sålenge det ikke blør skikkelig er det ingen fare. Tar du Crinone fortsatt? Da kan det bare være irriterte slimhinner også.

Hvilke medisiner går du på? Har du lest på de om de har spotting eller lignende som bivirkning? Beroliget meg i hvert fall[;)] Det er som sagt vanlig med litt blødninger og spotting her og der, men slapp mye av og ikke bær tungt eller stress nå!

Brukte bare progestankapsler til dagen før testdagen, så har ikkje gått på det siden 17.des![&:]
Får håpe da berre er uskyldige blødningar, får jo ein bekreftelse på at på ul på onsdag evt. Om der er noko, eller ikkje..[&:]

Sender deg en stor klem vennen. Skulle også ønske at onsdag var imorra.
Krysser fingre og tær for oss.

Håper onsdagen kommer fortere enn du aner,og at alt går bra.
Det er vist ikkje unormalt å spotte litt i graviditeten,og noen blør litt pga av at livmoren vokser.
Krysser fingrene for deg Miss,dette skal gå bra!

Dette går nok bra miss[;)]lykke til på ul[;)][;)]

Forstår godt at du blir bekymra. Hadde nok blitt da eg og. Men som så mange andre seie så treng du ikkje bekymra deg når det lyserosa. Mange blør gjennom heile svangerskapet. Godt at du ska på ul onsdag.

Stor klem på vei[:)]

Takk for alle helsinger og klemmer jenter, håper det her går bra!!!
Har bare lagt på sofan no, lest ei bok ut Snømannen, (kjempegod!) og gløtta på tvn av og til.. Har mest lyst til å ligga å bare ta da med ro, men, Kira må jo luftast og.. Så må snart stikka ut en tur med ho!
Ut i snøen som plutselig var her, brr..[8D]

Ja, du får bare slappe av så mye du bare kan. Har det kommet noe mer? Jeg har jo hatt en del småblødninger og sånn, og så allikevel hjertet banke på UL. Det er vel helst om man får takvise smerter der nede og blør mye at det begynner å bli skummelt.

Håper dette går bra Miss. Umulig å ikke beskymre seg, men heldigvis skal du til ultralyd alt til onsdag. Sender over en god klem.

[&:]offa,miss .. masse lykke ønskninger om at dette går bra!!

Tusen takk for de siste helsinger jenter, satser på gode nyheter på onsdag[:)] Bare alt "ser" bra ut i morgon,og da er ingen farga utflod skal eg vær veldig glad[:)]-har heldigvis ikkje særlig vondt, utenom litt luft i magen og ubehag ved å gå på do(nr.2.).. så er ved godt mot![:)] Og hååper masse![:)]

Krysser alt for deg, og at det bare er spiren som graver seg skikkelig fast..
Lykke til på Ul onsdag.. Går nok kjempebra skal du se..

Back
Topp