huff...

hvitbeis

Glad i forumet
hadde planlagt alt på bussen hjem!!
hvordan jeg skulle skrive dette innlegge!
(ja jeg vet[8D])

men så kom jeg inn døra! å da fløyg jeg i taket!!

jeg har vært på trygdekontoret i dag[:)]

å han mannen som hadde møte med meg var kjempehyggelig, følte virkelig at han ville hjelpe[:D]

så nå er alt sendt inn av søknader!! *lettet*

å så har jeg handlet mens jeg var i byen! jeg hadde glemt hvor tungt det faktisk er å bære varene helt hjem fra butikken!! har jo brukt mamma som privat sjåfør[&:][:)]

men uansett jeg har så vondt i ryggen å er så trøtt å sliten!!

så kommer jeg hjem! å hva finner jeg her??

jo! hundene har klart å åpne den nederste kjøkkenskuffa! å tadd hull på all teen!! å drefsa det ut over HELE JÆVLA ETASJEN!! så da var det bare å sette i gang å vaske![:@]

nå er det like før jeg svimer av! har vært den tyngste dagen ever, forde om jeg ikke har gjort så mye som ellers!

men er ihvertfall gla alt er ordnet med trygdekontoret!! wuhuuu![:D]

vasket med engang jeg kom hjem!! viss ikke er jeg redd min aggresjon ville ha gått utover hundene!
så nå har jeg nettopp spist å skal gå å ta meg en velfortjent lur[:)]

ja di hundene har nok storkoset seg!!

heretter når jeg drar noen plasser skal jeg sette en pinne ned alle håndtaka så di ikke får åpna di! jeg har lært om ikke di har det...

hanfuren på trygdekontoret var skikkeli grei! han hjalp meg med alle papirene, forklarte alt! å når vi kom til det med barnebidrag, så sa jeg at jeg var usikker på barnefar, om han ville betale å sånn, så da sa han fyren "dere er to om å få barn, å bidrag er for å yte sin del til barnet, det er jo ikke du som skal sitte med alt av økonomisk ansvar!" så han fylte ut alt å sa at dette ordnet di, å jeg trengte ikke bekymre meg om det[:)]

ja nå har jeg skikkeli tro på at alt går den rette veien[:)]

når jeg satt på bussen til byen så grua jeg så mye at jeg var skikkeli kvalm!

Back
Topp