Huff...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Lyktes ikke på dette forsøket vi... Mensen har kommet her nå, så da er det nok ikke noe vits i å teste. Jeg er i tillegg bortreist, har vært det noen dager, men kommer hjem i kveld. Ikke noe godt å være borte fra min kjære nå. Er veldig trist, men trøster meg med at vi har flere sjanser. Fikk to egg på frys, så får håpe en av de kan gi oss det kjærlighetsbarnet vi lengter etter.

Dette var trist å lese, Carrie [:(]

Sender deg en stor trøsteklem, og håper virkelig dere lykkes med ett av eggene dere har på frys.

Det var trist. [:(]
Sender deg en stor klem.

Dette var trist Carri, men du har bonus eggene dine du kan prøve, kanskje du slipper en ny runde. Det hadde jo vært en fordel. Ønsker deg lykke til videre, det ordner seg til slutt vennen.

ORIGINAL: * Bobbo *

Det var trist. [:(]
Sender deg en stor klem.

Det var trist, sender deg en stooor trøsste klem

ORIGINAL: babyT?

Sender deg en stor trøsteklem, og håper virkelig dere lykkes med ett av eggene dere har på frys.

signerer denne, dette var skikkelig trist å høre vennen[:(]

ORIGINAL: Nøsste

Det var trist, sender deg en stooor trøsste klem

det var trist å høre, gir deg en stor klem. og håper det går bra neste gang.
ikke gi opp, jeg klarte det på 2 ivf :)

Så trist da Carrie! Blir nok godt å komme hjem til din kjære ja, er nok ekstra tøft å oppleve dette alene og borte fra din kjære, kan jeg tenke meg.

Skal krysse fingrene for at den sitter på fryserunden [;)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist å lese, Carrie_81! Skjønner godt at det føles tøft når du er bortreist, men heldigvis kommer du snart hjem til mannen/samboeren din og dere kan trøste hverandre. Satser på at gulleggene ligger i fryseren, jeg, og at de kan gi dere den etterlengtede spiren. Ta godt vare på deg selv, snuppa!

Neeeeeiiii så kjedelig! Det er en grusom følelse!

mange trøsteklemmer til deg

ORIGINAL: 1Hege

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist å lese, Carrie_81! Skjønner godt at det føles tøft når du er bortreist, men heldigvis kommer du snart hjem til mannen/samboeren din og dere kan trøste hverandre. Satser på at gulleggene ligger i fryseren, jeg, og at de kan gi dere den etterlengtede spiren. Ta godt vare på deg selv, snuppa!

Tusen takk alle sammen, dere er utrolig gode å ha [:)]

Var ikke noe særlig å dra å ta blodprøve i dag når jeg på forhånd vet hva resultatet blir...

Vi får bare se framover, og håpe at vår tur kommer snart. Har fått med sambo på å dra til Purvis, så har time der i juli. Vet ikke om det vil løse noe, men det er verdt et forsøk. Også skal vi på sykehuset for å se på veien videre i det offentlige i juli, så da håper vi at det ikke blir altfor lenge å vente der.

Fryseforsøk blir mest sannsynlig i august, og det er jo ikke så lenge til.

ORIGINAL: babyT?

Det var trist å høre. Kjenner skuffelsen du føler nå, jeg testet negativt idag, så det lykkes ikke for oss heller. Hvorfor skal noe som er så naturlig være så vanskelig?? Det gjør utrolig vondt når det aldri klaffer. Sender deg en stor klem

Back
Topp