huff...

maikaen

Forumet er livet
kattungen min forsvant igår.. [:(]
har ved et uhell ikkje klart å lukke ytterdøra årntli når æ dro på butikken
å handla, å når æ kom hjem så va døra åpen, å katta borte!

han e 4,5mnd å har ikkje vært ute før.. igår va d -7 grader ute!
æ va ute mange ganga å pusa på han, men ingen kom.
den andre katta mi som har løpetid å husarrest, va selfølgeli å ute, men ho kom
inn igjen rett etter æ kom hjem..

har no vært ute å leita når ho arya sover ute i vogna. men finn ingen. e aleina i påska
så æ kan ikkje gå så langt heller..

sku ønske æ kunne få han hjem m tankan mine! eller få et glimt av kor han e, så æ kan hente
han hjem! staaaaakar pusn min!!
e redd førr at alle monsan som e her pga pusn min har jaga han vekk! han e kastrert åsså...

Huffda... Får håpe du finner igjen pus snart[:)]

Så trist når de forsvinner[:(] Kan han ha kommet seg inn i en garasje eller bod eller noe?

Håper du finner katten din igjen, trist når de forsvinner..hendte meg engang den nydelige lille pusekatten endte ikke bra med han[:(]...

[:(][:(][:(]håper han kommer snat igjen da

ORIGINAL: Smulen

Så trist når de forsvinner[:(] Kan han ha kommet seg inn i en garasje eller bod eller noe?

ikkje her hjemme væffal. garasje porten t selve huse va igjen i hele går. den andre garasjn
har ikkje port enda (e uferdi) så da kjem han sæ ut igjen..

d va vel ikkje så lurt, men æ slapp ut pusn min.. ho har sotte i garasjn no i 1,5 time å ult..
tenkte kansje han høre ho å kommer hjem om han e i nærheta..[&o]

ORIGINAL: maikaen

ikkje her hjemme væffal. garasje porten t selve huse va igjen i hele går. den andre garasjn

d va vel ikkje så lurt, men æ slapp ut pusn min.. ho har sotte i garasjn no i 1,5 time å ult..

Kan hende han gjør det. Vår pus var borte ei natt, da hadde ho kommet seg ned i kjelleren på mystisk vis. Var og ropte overalt og trodde hun var forsvunnet for godt, men som regel går det greit[:)]

ORIGINAL: maikaen

Kan hende han gjør det. Vår pus var borte ei natt, da hadde ho kommet seg ned i kjelleren på mystisk vis. Var og ropte overalt og trodde hun var forsvunnet for godt, men som regel går det greit[:)]

ja håpe han kommer! har ingenplassa han kan "stikke av" her inne sia d e ei 2.roms
på et plan.. men han gjømme sæ aldri heller... [8|]

men håpe den kåte pusn min får han hjem! utn å bli smelt på tjukka[:-]

Uff da,stakkars pus...[&o]Men er ikke sikkert han er ute og reker heller,kan hende han har klart  åsnike seg inn i en eller annen garasje eller kjeller eller noe sånt[;)]Er utrolig hvor katter klarer å skvise seg inn (eller ut[8D])Håper han kommer hjem snart,eller at noen av naboene dine har funnet ham!Lykke til![:)]

lure på om d går ann at klarsynte kan finne han om han ikkje dokke opp?[8|]

måtte ut å fange kåte pusn min no. ho har ult ute i hele dag, (æ håpa at han
lille guttn  min sku høre ho å komme) å no så æ en svær rød mons som hompa
på ho.. da va d bare ut å fange!

han va no ikkje redd mæ væffal. måtte nestn bære han ut av hagen..

Back
Topp