Huff..

Håpfullen

Blir kjent med forumet
Er 11+2 idag, og håpet på at symptomene snart skulle avta.. Har vært uggen/kvalm hele veien men igår så klarte jeg å spy i en brødpose på bussen, i tillegg ser jeg ut som en kvisete trøtt fjortis

Hva symptomer har dere ?

12+2 og spyr, er ekstremt trøtt. Begynt å få bekkenplager, forstoppet. Kvisete. Og ikke minst urolig kvalm :D
Så topp graviditet så langt og innstiller meg på at resten blir likt slik at jeg slipper å bli skuffet. Blir det bedre tar jeg det bare som en bonus ;)

Er 11+2 idag, og håpet på at symptomene snart skulle avta.. Har vært uggen/kvalm hele veien men igår så klarte jeg å spy i en brødpose på bussen, i tillegg ser jeg ut som en kvisete trøtt fjortis

Hva symptomer har dere ?

Kvalm- heeeele døgnet, kaster opp- men bare på kvelden, sliten døgnet rundt- etter å ha vært oppe i halvannen time føler jeg at jeg kommer til å svime av, kviser- noe jeg aldri har hatt før og jeg er ufattelig sur. Folk kan si hva de vil om at svangerskap ikke er noen sykdom, men fy faen det kan virkelig ta på også. Sist hadde jeg hypermesis, kan vel ikke kalle det for det denne gangen, men jeg føler meg like elendig selv om jeg holder på litt mer mat.
Jeg er også 11+2 i dag og det virker slett ikke som om det har tenkt til å gi seg, men jeg husker fra sist at jeg følte meg som en helt annen person fra en dag til den neste, så det er håp.

13+1, bekkenløsning fra h.. 100% sykemeldt og fått beskjed om å forberede meg på å være det og..
kviser, og ekstremt hormontroll [emoji849]

13+1, bekkenløsning fra h.. 100% sykemeldt og fått beskjed om å forberede meg på å være det og..
kviser, og ekstremt hormontroll [emoji849]
Æsj, så dritt! Skal til legen for å vurdere sykemeldingsbehov pga bekkenløsning selv i dag..

12+5 blir mer og mer kvalm. Tisser jeg om natta, så spyr jeg også.....henger over vasken , nyser, brekker meg, gulper, raper ....jiiizeeez

Kviser under haka ved halsen...bekkenløsningen har kommet så vet med andre ord hvor deilig dette skal bli ...

Ekstreme trøttheten forsvant i forrig uke og det var deilig :)

Kvalmen går i bølger hele dagen.

Halsbrann kommer smygende innimellom ...

Ellers er det vel greit ...prøver å spise javnt hele tiden. Har banan på nattbordet, vann , Ritz kjeks... spiser en del frukt osv. Det hjelper litt på kvalme. Mye svimmel , lavt blodtrykk , uvi symptomer....

11+1, enda like kvalm, veldig sliten, vondt i hodet og svimmel.

Sykt sliten og trøtt, kvalm store deler av dagen, jeg har ikke krefter til å være en aktiv mor for min sønn disse dager.. Utslitt etter jobb :(

Pendler til jobb, ca 45 min, og blir da sykt uggen/bilsyk:hungover: Lite med energi etter jobb og må legge meg ca 21-22 dersom jeg skal komme meg gjennom neste dag...:banghead:

Sliten og trøtt, kvalm når jeg ikke har spist på en stund, kvalm når jeg har spist for mye, kviser, svære og ømme bryster og mye følelser! 100% sjukmeldt til jeg har passert 12 uker (9+4 i dag), så får vi se hvordan formen er da.

Veldig trøtt og sliten på ettermiddsger. Står opp som regel ok form, kvalmen har begynt å gi seg. Men etter lunsj får jeg så lavt blodtrykk at jeg må bare sette meg på benken hvis vi er ute ( er på ferie i utlandet akkurat nå) eller gå og legge meg. Har vært i senga siden kl 1600 idag.
Håper det går over og jeg får mye energi :)

Back
Topp