Huff

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Idag er en sånn dag der jeg føler jeg skal begynne å blø hele tiden... men samtidig er alle symptomene der.. huff. Hva skjer? :(

Kroppen som jobber med lille frøet som skal bli en sterk og fin baby. ❤️
Ta det med ro, slapp av. Alt er nok i den skjønneste orden. :)

Jeg stresser sånn fordi nå vet flere på jobb det. Da blir jeg så nervøs.. må fortelle det til mine foreldre i ettermiddag. Vil at de skal være blant de første til å vite. Tips til hvordan jeg skal gjøre det? :)

Jeg stresser sånn fordi nå vet flere på jobb det. Da blir jeg så nervøs.. må fortelle det til mine foreldre i ettermiddag. Vil at de skal være blant de første til å vite. Tips til hvordan jeg skal gjøre det? :)
Jeg har ikke sagt det til noen andre enn til svigermor, svigersøster og tre venninner. Ingen andre får vite det enda. Er for tidlig å si noe, syns vi begge!

Men prøv å ta det med ro. Stresser dine kolleger deg da?

Jeg har ikke sagt det til noen andre enn til svigermor, svigersøster og tre venninner. Ingen andre får vite det enda. Er for tidlig å si noe, syns vi begge!

Men prøv å ta det med ro. Stresser dine kolleger deg da?

De stresser meg ikke, men det stresser meg at de vet om det fordi det er tidlig og mye enda kan skje. Formen min er så dårlig at det er umulig å skjule det. Er straks 7 uker så ingen krise at et fåtall mennesker vet det :) 2 venninner, sambo og 4 kolleger som vet. Men jeg vil gjerne si det til mine foreldre og hans foreldre:)

Tenker at du skal ikke stresse rundt. Du blir mer sliten enn du må pga stress.
Si til hvem du vil, men tenk at det går som det går. Og mest sannsynlig går det bra! :)

Back
Topp