Huff

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Min sambo er helt på bærtur om dagen, ut å rave hele tiden, besøke folk og sitte å drikke vin/ øl,og sover til langt på dag.
også har jeg 2 unger da han har sønnen sin her i sommer, jeg er i tillegg sykemeldt for rygg/bekken og sliter med å få sove om natta!
Sur.... Flere med sånne mannfolk? Hva gjør dere med det? Er tålmodig til vanlig men med disse hormoner så sliter jeg.

Venter prinsesse 21 november :)

Offfhhha... Høres ikke mye greit ut!!! Hadde klikket om min hadde holdt på sånn... Mannen her i hus er ute endel han å! Men det går ikke utover ungene osv.. Han står alltid opp til en vanlig tid osv.... Mn irriterer meg grønn over at han er ute hver helg,ofte 2 dager på rad!! Mn føler ikke jg skal klage!!!

Ja er jo greit liksom at han skal få kose seg , men voksen kose tid for oss er liksom ikke prioritert! Og når ham da i tillegg må dras opp om Morran så er lunta mi kort. Føler jeg bare går rundt og er sur hele tiden.... Æsj
Er bare det at jeg føler det er mer enn vanlig nå, tatt litt av etter jeg ble gravid. Har lest om menn som blir sånn. Var litt sånn sist også, at han måtte rave fra seg før babyen kom.

Uff,hørtes ikke bra ut!!!
Hadde det vært min mann så hadde jeg klikka i vinkler..
Mannen her er heldigvis veldig skjeldent ute,men han har spilt en del pc-spill til langt på natt (og neste morgen) med kompiser som blei til et problem..
Snakk med han,fortell hva som plager deg,det funket veldig godt her :)

Kjenner til det der med hormoner,men syns ikke du burde finne deg i dette,og hvertfall ikke om dte går utover barna!!

Syntes å det har blott mye mer etter jeg ble gravid!!! Å sånn har det vært de andre gangene å jeg har gått gravid!:-( men er vel å det at vi legger mer merke til det nå! Pga vi blir bare sittende hjemme. Mannen nevnte faktisk her om dagen at han syntes det skjedde så mye nå de neste mnd å at han hadde litt dårlig samvittighet osv for at han var ute hele tiden å jeg satt hjemme! Da ble jeg veldig glad for at han å hadde lagt merke t det! Å jeg sa d at jeg ikke likte at han var ute hele tiden osv... Så t onsdag har vi skaffet barnevakt å skal ut å spise og på kino! Få litt oss tid sammen!:-) for er jo det det går utover!!! Helgene er liksom våres,men nå blir det han sine på en måte!!! Skjønner deg veldig godt! Mn prøv å snakk m han om d! Kan være d hjelper!!!

• Liker
Reactions: EJ
Syntes å det har blott mye mer etter jeg ble gravid!!! Å sånn har det vært de andre gangene å jeg har gått gravid!:-( men er vel å det at vi legger mer merke til det nå! Pga vi blir bare sittende hjemme. Mannen nevnte faktisk her om dagen at han syntes det skjedde så mye nå de neste mnd å at han hadde litt dårlig samvittighet osv for at han var ute hele tiden å jeg satt hjemme! Da ble jeg veldig glad for at han å hadde lagt merke t det! Å jeg sa d at jeg ikke likte at han var ute hele tiden osv... Så t onsdag har vi skaffet barnevakt å skal ut å spise og på kino! Få litt oss tid sammen!:-) for er jo det det går utover!!! Helgene er liksom våres,men nå blir det han sine på en måte!!! Skjønner deg veldig godt! Mn prøv å snakk m han om d! Kan være d hjelper!!!
Takk:) ikke dumt om å få en fri kveld fra unger og prøve å kose oss med å dra på kino eller spise en bedre middag.

Hadde det vært kjæresten min hadde jeg klikka totalt! Både han og jeg drikker aldri. Jeg jobber heller i døra i helgene enn å drikke. ( ikke nå som jeg er gravid da men:))
Jeg hadde snakket med han om det, og bedt han roe seg ned noen hakk med den festinga..
Hadde aldri blitt sammen med han jeg er sammen med nå om han var sånn festehverhelg type.. Er veldig treningsfreak samme som han heldigvis er.
Men som sagt, snakk med han og fortell han hva du føler og syns om dette:) er ikke riktig at de skal 'feste av seg' bare fordi man er blitt gravid..

Venter en liten prins 9 November <3

Er så utrolig glad for at mannen min drikker så og si aldri! Skal han ut med kompiser en kveld, en sjelden gang i blant, så tar han seg heller ett glass brus!
Hadde ikke akseptert den oppførselen din mann har altså!!

Kanskje du burde prøve å fortelle han at den oppførselen ikke er ok..? Men samtidig er det kanskje bedre at han styrer fra seg nå og er rolig når babyen kommer? Selv om jeg ikke hadde akseptert dette. Men generelt er min erfaring at det er bedre å si det rett ut enn å gå rundt å irritere seg. For de skjønner som regel ikke hvorfor vi er sure ;)

Ja er derfor vi krangler fordi jeg nettop tar opp dette med ham, han mener at selv om jeg er gravid så skal ikke han sitte hjemme med meg hele tiden, selv om han vet det er feil Så tviholder han på det. Og unngår og prate til meg på lenge. Ganske så frustrerende med null kommunikasjon iallfall for min del. Men nå har han gått med på å sette opp slike kvelder på forhånd, når han skal ut. (En god start) Og at vi må bli enige om hvem morgen i helgene som skal fordeles på hvem, dvs at jeg skal slippe å stå opp begge dager, og at kanskje jeg kan våkne til frokost også innimellom.
Må også roe meg ned og telle til minst 50 noen ganger! Hehe ikke bare bare med hormoner, gråter jo for ingentingen. Hater å være sånn jeg. Glad man slipper å være slik som dette for evig. Ser et lys i tunnelen haha!

:)

Back
Topp