huff

myriella

Flørter med forumet
No har lille mest sannsynelig fått den 5barnesykdommen. Å så vidt mamma visste har ikke jeg hatt den. Så var sta å tok blodprøver i dag, bare vente på svar. Men nå så har jeg begynt å få kraftige kynnera å super vondt i ryggen. Blæ! I morga skal jeg mannen og lille til oslo for å gi fra oss huset. Så var jo akkurat dette jeg ikke trengte. Sitter å slapper av no, så blir det ikke bedre så får jeg ringe legen igjen. Lille i magen er nå hvertfall veldig aktiv. Men ikke helt ok med kraftige mensensmerter i ryggen å kraftige kynnera. Dagens klagetråd!!!!

uff!! Det hørtes ikke bra ut! Håper formen din kommer seg når du får slappet av litt. Hva er den 5barnesykdommen og er det farlig for gravide?

Uffda! Vi har hatt 5. barnesykdom i bhg de siste ukene- tror nok det er noe som går. Men jeg visste ikke at det var ille for gravide før det omtrent smitten var gått over...

Huff :/ håper du ikkje blir smitta. Men det er liten sjangs for at baby blir smitta etter 1 trimester :) vi hadde den i hus når eg var 10 uker på veg, men eg hadde visst hatt sykdommen før :) går nukk bra :)

Det er no utslett og feber... Trur jeg? vi har hatt 4 barnesykdom tidligere og den skal være lik den 5te, jeg ble ikke smittet da... Mn kan være jeg har hatt det før.

Uff håpe det ikke er det og at du slipper å bli smittet, er vel trygt i forhold til fostere etter uke 20 eller hvordan det var :S men uansett ubehagelig å gå å være syk og dårlig :(

jo. Det kan nok være farlig for babyen uansett=( men ikke så stor fare. Jeg har vært veldig kvalm og svimmel de siste dagene. Så ringte legevakten. De kunne utrolig nok gå inn på legens data å så at blodprøvene var negative. Det vil si at jeg ikke var smittet da jeg tok prøvene. Men blir vel ny om en ukes tid for å se. Får ringe i morgen å høre med legen. For de skulle klare å se om jeg alt hadde hatt den. Men ville jo ikke plage legevakten noe mer. Men ble jeg dårligere enn hva jeg er nå, så ville de legge meg inn.??? skjønte nå ikke helt den da. menmen.

Back
Topp