Lykkefrøet
Betatt av forumet
Har hatt veldig hard mage ikveld, første gang i svangerskapet faktisk, og måtte presse mye (sorry detaljer)... Uansett, ved toalettbesøk nå istad kom det blod i toalettet, rødt blod, og på papiret da jeg tørket meg... Og i tillegg, en liten levert klump.... Og nå er jeg bare kjempelei meg for at noe er galt og at ting ikke går veien nå heller, som sist i september...
Kan det være fordi jeg presset for mye??
Hadde liksom tenkt å vente til ordinær ul om ca 2 1/2 uke, men nå har jeg bare lyst å bestille meg privat allerede på mandag. Æsj. Hater dette dritet. Uvissheten og usikkerheten som jeg har hatt hele tiden, samtidig som alle sier at jeg "ikke må tenke sånn", og jeg prøver å slappe av. Det er søren meg ikke så lett. Dritt.
Kan det være fordi jeg presset for mye??
Hadde liksom tenkt å vente til ordinær ul om ca 2 1/2 uke, men nå har jeg bare lyst å bestille meg privat allerede på mandag. Æsj. Hater dette dritet. Uvissheten og usikkerheten som jeg har hatt hele tiden, samtidig som alle sier at jeg "ikke må tenke sånn", og jeg prøver å slappe av. Det er søren meg ikke så lett. Dritt.