Huff

Shauri

Forumet er livet
VIP
Syke barn er ikke gøy. Alexander er bare blitt verre. Kl 12 sovnet han i sofaen. Og da han våknet hadde han tydelig feber. Som fortsatte å stige. Sovnet på sofaen flere ganger etterpå. Ved kveldsstell sa han til mannen min at han fikk vondt i hodet og magen av å stå. Så ble kort stelleprosess. Får helt vondt av han stakkar. Ingen oppkast mer, men alt renner rett gjennom. Daniel har vært en del sutrete i dag.. håper bare det ikke er det samme..

Nei vi håper på en god natt i natt og en bedre dag i morgen!

Uff, stakkars storebror:( Har han høy feber? Om den er over 39 er det jo greit og sette en paracet eller gi han en smeltetablett?! Ikke noe gøy med syke barn, det kan jeg trygt skrive under på!:(:( Håper Daniel og dere andre slipper unna! God bedring til Alexander<3:)*klemmepå*

Hadde 39,3 ved måling av pannen. Virker som han har tatt kvelden som vanlig. Men om han våkner og fortsatt har høy feber blir det satt paracet ja.

Ja, da er han varm, ja:( Godt han i det minste sover bra, håper han sover godt i natt:)

Godt at Alexander sover godt
For det gjør ikke Daniel. Våkner hele tiden og må løftes opp for å sovne igjen. Bare han ikke brygger på noe han også. .

Godt at Alexander sover godt
For det gjør ikke Daniel. Våkner hele tiden og må løftes opp for å sovne igjen. Bare han ikke brygger på noe han også. .
Uff, kjedelig når de små ikke sover godt. Håper dere får en bedre natt i natt:) håper han ikke begynner og bli syk også.

Stakkars liten, det er ikke noe kjekt å være syk :(

Hvordan har Alexander det nå? Sover Daniel?:)

Hvordan har Alexander det nå? Sover Daniel?:)
Takk for at du tenker på oss. Alexander har vært feberfri i hele dag og har kun vært på do en gang med løst i magen. Ikke helt ajour med matlyst da.

Daniel sover. For øyeblikket i armene mine. Er igjen veldig urolig. Er vel tredje gangen jeg har måttet ta han opp fra senga siden jeg la han kl 21.

Back
Topp