Huff.......

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Har fått så utrolig vondt i ryggen :( verker i korsrygg hele tiden, i tillegg stråler det over hofter og nedover beina. Er verst når jeg sitter lenge men kjenner det godt når jeg ligger også. Passer så dårlig nå midt i eksamen forberedelser. Håper ikke dette er begynnende bekkenløsning. Noen som vet hvordan den utarter seg.

Høres ut som bekkenløsning. Jeg fikk det forrige gang, slet med å gå, så jeg fikk et belte jeg skulle ha stramt rundt hoftene. Det var veldig deilig, for jeg slet med at den ene foten liksom ikke var med meg.. Men det gjør vondt ja, jeg hadde veldig vondt i lysken og hoftene..

Det kan høres ut som det ja... den bekkenløsninga har meldt sin ankomst her også, ned langs framsiden av venstre lår og på høyre side bak i korsryggen/rumpeballen. Hurra... Lurer på hvor ille det skal bli denne ganga når det begynner så tidlig.

Uff da, det hørtes ikke godt ut nei. Har ingen erfaring med bekkenløsning selv, men det høres jo veldig ut slik som du beskriver. Krysser for at det er noe forbigående, og ikke bekkenløsning.

Jeg har hatt det den siste uken, fant ut at det var pga dårlig sittestilling når jeg har skrevet mappekrav/oppgave ... 

Jeg vet veldig lite om bekkenløsning men krysser fingrene for at det ikke er det du har. God bedring.

Høres veldig ut som bekkenløsning for meg altså... :/

Har det jeg og, men jeg har ikke bekkenløsning. Jeg har "bare" lumbago som plager isjasen noe sykt, så jeg har det ikke bare ned i hoftene, men nedi knærne. Her later det til at bekkenet er det eneste som egentlig har det fint. Sliter med at armer og hender sovner om de ikke er i bruk, og særlig om natten om jeg skulle finne på å ha armene noen annen vei enn rett ned. Vet om mange andre som har hatt det slik under graviditet, men de har aldri fortalt om noen grunn til det, så det er kanskje en ting å spørre legen om ;p

Jeg har det helt likt med slik du beskriver det. Blir verre utover dagen. På kvelden sliter jeg med å ta av meg buksen på venstre benet, for det stråler så mye, gjør veldig vondt og foten vil ikke fungere liksom;)

Back
Topp