Huff....

reni77

Flørter med forumet
Jeg har det ikke så bra om dagen. Først måtte jeg omstille meg på at jeg skulle få en til baby, siden jeg akkurat har født og fant ut at jeg var gravid, og nå må jeg kanskje omstille meg på at det ikke blir noen baby allikevel.

Jeg var på UL på fredag og skulle da være 6 + 2, men det så bare fostersekken. Jeg har vært på tidlig UL med begge jentene mine, og med hun første kunne de se plommesekken i uke 4, denne gangen var det bare et stor svart prikk.. Legen mente at fosteret var mellom 4-5 uker gammelt og at jeg bare var kommet kortere enn jeg trodde, men jeg testet positivt for 2 uker siden og det måtte jo da være i uke 2????? Det går vel ikke ann?! Sa det til han gynekologen men han var italiensk og høyst vanskelig og forstå... Han bare sa jeg ikke skulle bekymre meg og komme tilbake om 2 uker... ( KJEMPELETT)...

Leser om noen som er på UL i uke 6 og som kommer tilbake og ser hjertet banke etter en uke, men de har ikke testet positivt 2 uker før.... 

Nå er jeg forferdelig redd for at det skal være noe galt... Gikk lettere og omstille seg fra å ikke være gravid til gravid enn motsatt... Nå har vi liksom ordnet alt for at vi skulle bli en til, og det blir grusomt om det ikke blir noe av..

Leser også at man kan forlange HCG test for å sjekke stigning, men at det også kan være usikkert... Vet ikke hva som er verst.. Sjekke HCG og bli enda mer forvirret, eller gå rundt i ørska i 2 uker... Er ikke laget for dette... Huff :((((

Jeg holder på med hcg prøver nå. Du forventer å få svar etter ett par dager, men når den dagen kommer så er det fortsatt litt usikkert, så hadde vært greit å hatt en dato å forholde seg til, at den dagen får du svar. blir faktisk over 2 uker før jeg får svar fra jeg tok den første prøven.  Litt i samme situasjon vi da, jeg har også en liten tass på 6mnd:)  

Syns det var så perfekt å få 2 tette selv om vi ikke har prøvd på det. Jeg har ønsket det siden lille var noen uker, men typen var ikke helt med på det.  Utrolig nok fikk jeg det som jeg ville, men har blødd masse så ikke greit å si hvilken vei det har gått.

Uff :/ Så kjipt å være usikker. er midt oppi litt av det samme selv... tok hcg på mandag, den var 2222, ny prøve torsdag, som kun var noe over 2800.. Det ble forventet at den skulle ligge på 4000-5000. Jeg var da på tur, og ble ringt opp av min lege, med beskjed om å dra på sykehuset. De trodde exU. Kjørte lengre enn langt, og fikk komme på us og UL. Kunne da se en svart fostersekk, og en antakelig plommesekk. Og kanskje antydning til en fortetning. de visste ikke.. og jeg var da 6+2. rart syntes jeg, og trodde verdien var på vei ned fordi det hadde sluttet å vokse. Tok ny Hcg, og den hadde atter bare steget litt.. så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke og tro, og stole på. Skal inn å ta nye prøver i morgen, og undersøkes.. 
Jeg skjønner hvordan du føler, og at du bekymrer deg. Men trøster deg med at det var "lite å se" her også.. så krysser fingre for oss alle som er i tvil, og håååper alt er i skjønneste orden :)

Klem til dere begge:) Håper det kommer til å gå bra m alle oss;) Har dere noen svangerskapssymptomer?? Jeg har ikke hatt noen, mn de siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm.. Vet ikke om det heller er situasjonen som gjør det...

Back
Topp