• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Huff :(

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Jeg er rett og slett helt utmattet. Nedfor og sliten. Har bare lyst å gråte. Grave meg ned å være alene. Jeg orker ikke lage middag og sambo er ikke hjemme. I tillegg så endte jeg opp me då sende lillesøstra mi hjem. Hun og jeg skulle egentlig kose oss masse i helga. men jeg har bare vært matt og sliten så må jo ha vært kjedelig for henne å være her. Så jeg ringte pappa og ba ham om å hente henne. Hun skulle egentlig være her til i morgen.

I Tillegg har jeg gått å kjent på nedpress og kynnere/stram mage hvertfall nedre delen av magen. hele helga i ny og ne.
Og for å ikke stoppe der så aner jeg ikke om det er urinlekkasje eller om jeg lekker fostervann. Jeg føler det renner der nede innimellom. Ikke i humør til å ta en tur til føden da jeg var der en gang før fordi jeg lurte på om det var lekkasje og det var unødvendig. Så er nok bare urin eller utflod igjen.

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal holde ut i 10 uker til. Jeg er så lei av å være så nedfor/sliten og utmatta.

Huff det var kveldens sutring fra meg, bare måtte få det ut, siden jeg nå sitter her alene. Å huff...

SizziJanuarspire<3 skrev:
Jeg er rett og slett helt utmattet. Nedfor og sliten. Har bare lyst å gråte. Grave meg ned å være alene. Jeg orker ikke lage middag og sambo er ikke hjemme. I tillegg så endte jeg opp me då sende lillesøstra mi hjem. Hun og jeg skulle egentlig kose oss masse i helga. men jeg har bare vært matt og sliten så må jo ha vært kjedelig for henne å være her. Så jeg ringte pappa og ba ham om å hente henne. Hun skulle egentlig være her til i morgen.

I Tillegg har jeg gått å kjent på nedpress og kynnere/stram mage hvertfall nedre delen av magen. hele helga i ny og ne.
Og for å ikke stoppe der så aner jeg ikke om det er urinlekkasje eller om jeg lekker fostervann. Jeg føler det renner der nede innimellom. Ikke i humør til å ta en tur til føden da jeg var der en gang før fordi jeg lurte på om det var lekkasje og det var unødvendig. Så er nok bare urin eller utflod igjen.

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal holde ut i 10 uker til. Jeg er så lei av å være så nedfor/sliten og utmatta.

Huff det var kveldens sutring fra meg, bare måtte få det ut, siden jeg nå sitter her alene. Å huff...

Det der har jeg også "slitt" med i alle mine sv.skap.. Vanntynn utflod.. Fryktelig usikker i starten var jeg også, og tok en tur på føden en gang.. Men neida:-P Bruker å si at hvis den ikke blir såpass vått at man må bruke bind og bytte, men klarer seg med truseinlegg er det sannsyligvis "bare" utflod.. 

Ellers vil jeg bare si, 10 uker - det går såååå fort skal du se! Vi går mot juletider, nå er november straks i gang - og den går så fort;-) Unn deg en helt rolig dag, om du klarer det! Jeg har 2 unger i huset fra før, men jeg klarer å sette av egentid likevel - man trenger det av og til! Da tar jeg meg et bad, eller en rolig rusletur.. Eller bare slækker i sofaen med en gammel film.. DA kommer det over meg igjen, selv om jeg var sliten og lei, at herlighet så flott det er  og gå gravid.. En fantastisk rik tid, som i ettertid går altfor fort..

STOR KLEM!

Åh, en stoooor klem til deg!!!
Jeg føler med deg, jeg går bare og snakker om at denne babyen må komme ut snart for jeg orker snart ikke mer. Så jeg skjønner så godt hvordan du har det, og det er jaggu ikke lett å tenke fremover til tider, at tiden vil gå fort for det føles jo virkelig ikke sånn innimellom. Men jeg håper du tar deg tid til å slappe av litt, tenke på deg selv, gråt om du vil, vær alene, bruk masse tid på deg selv og prat med samboeren din - vær åpen om hvordan du har det, så han er klar over det, kan hjelpe deg litt mer og sånt. Det er ikke bare-bare å være gravid!! Men bruk de rundt deg, tenk på deg selv:-) <3

Har det på nøyaktig samme måte. Derfor ble jeg 100% sykemeldt forrige uke, slet meg fullstendig ut på jobb, og var et regelrett vrak på ettermiddagene og i helgene. Sov i tillegg elendig. Kynnere/stram mage ved den minste "anstrengelse" her også. Kjedelig å si "mamma orker ikke" hele tiden til sønnen min også :( 

Vi får tenke positivt! Tenk så heldige vi er som får oppleve dette:) Så på Puls i går, og syntes uendelig synd på hun som prøvde og prøvde å bli gravid uten å lykkes. 

Klem.  

Back
Topp