Huff.... :(

¤toby¤

Forelsket i forumet
Har hatt litt "sting" i ene sida (mellom hoftekammen og navlen) i dag. Trodde det muligens var luft i magen.
Så har jeg sittet på nettet nå å lest litt om det kan være noe farlig - og frykter nå at det kan være svangerskap utenfor livmoren....
VET jo at dette ikke er lurt, og at man plutselig kjenner alle symptomer når man tror man har funnet "sin" diagnose.

Noen andre som har opplevd dette...?

Uff, det håper vi ikke at det er! Jeg har ikke opplevd dette, men krysser fingrene for deg! [:)]

hei du, jeg har også lest om sånt. tror nok du hadde skjønt det om det hadde vært slik. Det gjør VONDT! har hatt sånne sting jeg også og tenkt at det var svangerskap utenfor livmora, men det var det ikke(var på UL) Tror vi blir litt "hysteriske" av å lese om alt.. Jeg blir i allefall det. Så tipper at du bare kan ta det helt med ro. [:)]

Hehe, tror det er litt farlig å sitte å lese om alt mulig.... men klarer ikke å slutte [&:]
Uansett har jeg delvis slått meg til ro med at alt er som normalt, det har jo ikke blitt noe verre (og er jo egentli ikke vondt, bare ubehagelig...)

enkelte kan oppleve "sting" i magen,kommer som regel bare av at livmora utvider seg..

tror du bare kan slappe av[:)]

Back
Topp