huff

*Chilli*

Flørter med forumet
Linea er syk i gjenn, henta henne i Bh i går å da var dei ei som hadde spydd utover det hele og ene personalet så hun måtte hjemm å dysje, ja ja tenkte jeg da er det vel en ny runde da, og ganske riktig i dag er det Linea sin tur, 3 gang etter jul[:@]Nå sover hun i fanget mitt etter tredje runde i dag, da er det tomt og høres ut som hun blir kvalt....

og jentene som skal til syden i morgen.....krysser fingrene for att de ikke er smittet.....

aiaiai..[&:] Stakkars Linea [&o] Håper det går fort over !!
Krysser fingrene for at størstejentene slipper å bli smitta

åh festlig... stakkars lille Linea[&o]
Håper ikke store-jentene er smittet!

Vi har og hatt sykdom i ETT her nå.. Har vært 4 dager hjemmefra siden semesterstart!! FIRE!!
Jeg trenger Oslo-husmor-ferie NUH[8D]

ORIGINAL: *Smula*

åh festlig... stakkars lille Linea[&o]
Håper ikke store-jentene er smittet!

Vi har og hatt sykdom i ETT her nå.. Har vært 4 dager hjemmefra siden semesterstart!! FIRE!!
Jeg trenger Oslo-husmor-ferie NUH[8D]

huff god bedring nede i bakken.
ja gleder meg.men passer dårlig.
nå ser det ut som mannen skal på hyttetur med kompisser samme helg...og alle 4 besteforeldre er i syden...min søster har jobbe helg...så jeg har sakt det til han...da får hannes søster stille som barnevakt for de to minste.....
men jentene kommer jo hjemm lørdagen....og skal ha konkuranse søndagen.....denne kabalen går virkelig ikke opp den helgen om han reiser også......

ORIGINAL: MinKO

[:)]

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: MinKO

[:)]

Back
Topp