huff....

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Mini hadde over 40 i feber når han la seg i kveld. Nå ligger han inni sengen å stønner og vrir på seg. Stakkars lille gutten min. Vet ikke om jeg skal gå inn å ta han opp eller om han skal få være i fred....[&:]

ORIGINAL: Vugge

Tror nok jeg hadde sjekka han ganske ofte...[8|][&:]
Er han gammel da?

han er 20mnd så han er ikke så liten

Jeg ville vært med han. Jeg har stortsett hatt M hos meg når hun har vært syk, om enn bare for trøst. Håper feberen snart tikker nedover, hjelper kanskje med paracet.... Om du ike har en som meg som ikke responderer på det noe særlig. God bedring til lillegutten

Jeg ville gått inn til han, sjekket feberen på nytt og sett om du fikk kontakt med han.
Så ville jeg også sjekket han ofte om natten også. Ha på han lite tøy, luft skikkelig på rommet hvis det er varmt men påse at han ikke fryser. Gi han drikke hvis han tørster og gi febernedsettende hvis det er behov. Der lar jeg også allmentilstanden vise om jeg gir det. Ikke alltid feberen er grunnen. Smertestillende gjør også godt for en syk liten kropp som har vondt.

God bedring til gutten din!!

håper du har gitt han febernedsettende.

Jeg har et feberkrampebarn så jeg tar han inn til meg om natten når han er så sjuk(hele sengen).
men jeg ville vert med han... uff de små når de er syke gir meg frysninger

Var inne å målte han i øre nå, og han hadde 39,2 så den er jo blitt litt mindre. Han fikk en stikkpille ca kl 20, så tror jeg skal ta å gi han en til før jeg legger meg.

ORIGINAL: nussnøff

Var inne å målte han i øre nå, og han hadde 39,2 så den er jo blitt litt mindre. Han fikk en stikkpille ca kl 20, så tror jeg skal ta å gi han en til før jeg legger meg.

Da er han ihvertfall på vei ned [:D] vent ca 8 timer med å gi en ny, sååå kan du legge deg [8D]

Natta , har fri i natt [:D]

Back
Topp