Huff

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå har jeg vært 2 ganger ute for å sjekke til Elias, men han er i barnehagen han[:(]

Skjønner deg... det er nok normalt at du føler det sånn. Men tipper at han har det som plommen i egget i barnehagen sin [:)][:)] Bruk litt tid på deg selv nå som du kan [:)]

Gi det noen dager, så tror jeg det går seg helt dint til. Mammaen må jo også ha litt tilvenning.

ORIGINAL: Pogo

Gi det noen dager, så tror jeg det går seg helt dint til. Mammaen må jo også ha litt tilvenning.

Tror nok det kun er mamman som trenger det gitt! Han ser ikke på meg når jeg frar engang[8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Tror nok det kun er mamman som trenger det gitt! Han ser ikke på meg når jeg frar engang[8D]

Så bra da! Det er tross alt bedre på den måten.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Så bra da! Det er tross alt bedre på den måten.

Det er kjempe topp. Hadde vært utrolig fælt hvis han var lei seg. Men, det kommer vel med trassen det kanskje[8D]

Back
Topp