Huff.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen......
Jeg var hos Legen for og få ordnet timen til den første sjekken, På grunn av min skrekk for blod og sprøyter tok Jeg en blod prøve nesten med en gang, Og sammen med Mamma tok Jeg den, Og skrek som en unge, HeHe, Hvordan I all verden skal fødselen gå?????? Jah Jah...... [:D]

Huffda, trudde jeg var pysete i forhold til sprøyter, men har nok ikke så skrekk som deg. Stakkars, det må være ille. Trur ikke man tenker så mye på alt mulig sånt den dagen veene er i gang, jeg.[:)]

hehe jeg skjønner deg godt, jeg er livredd for sprøyter, jeg hater å ta stikk i fingen og. har skikkelig angst.. når ejg sitter å venter på å bli ropt inn for å ta stikk i fingen sitter jeg å har hjertebank, drit nervøs. har angst for sprøyter, hehe noen har angst for edderkopper, å fly osv. heldigvis så skulle jeg få slippe å ta stikk i fingen hver gang.
men du kan trøste deg med at når du ligger å føder så legger du nok ikke mye merke til sprøytene hvis du skal ha bedøvelse.
jeg fikk epuderal og lokal bedøvelse nedentil, dem stakk akuratt da jeg hadde en rie så jeg enset ikke stikket eller noe.

Halloen.....
Okey, Jeg synes egentlig Ikkje at sprøyta er det verste, Men når man vet at di tar Blod fra deg, GRØSS, Jah Jah....... [:D]

Ja huff, blodprøver er sikkelig ekkelt. Holdt på å besvime selv. Da tar mange nok glass den første gangen til å holde for resten av livet. Heldig vis er man ferdig da, hvis alt er sånn det skal. Må bare ta ett lite stikk i fingeren tre fire ganger i løpet av sangerskapet for å sjekke om du har nok jern. Det går i det minste fort.

Back
Topp