Huff..

SogS

Forelsket i forumet
Har noen sett hva som kommer på tv norge 21.30 i dag?? Hud som dreper... Bare av det lille innslaget jeg så nå på reklame fikk jeg vondt i hele meg.. [:(]Stakars små barn..[&o] Må bare se den... Når man ser det så kan man tenke at man er heldig som er frisk ja, og at vi ikke vet hvor godt vi har det...

ja stakkar små! synes det er så leit at noen må lide sånn, men jeg vet ikke hva det er, så jeg må se det!

ja skal se det jeg også...[:(]

stakkars små [:(] fikk utrolig vondt inni meg når jeg så reklamen jeg oxo, tenk å ha det sånn a?[8|] det må jo bare være helt forferdelig [:(] man verdsetter virkelig at man er frisk når man ser sånt ja

[:(] ser på det nå... stakars små... får håpe vi alle får friske barn... tenk hvor mye tid de bruker på å vaske og smøre kroppen sin hver dag[:(]

Ser også på det nå... Stakkar....[:(][:(]

seriøst opp halv 5 hver morgen for å skrubbe og smøre seg... galskap, det skulle ikke vært lov til å finnes så fæle sykdommer...[:@] og så 2 barn med samme sykdom da.. nei livet kan være uretferdig...[:(]

Åhh.. Stakkars barn! [:(] Ser på det nå.. Er så trist... [:(]

ORIGINAL: tullmusa

Åhh.. Stakkars barn! [:(] Ser på det nå.. Er så trist... [:(]

[:(] snufs jeg vet..[:(] må være sterke foreldre som må ta seg av de to barna med den sykdommen... Vet ikke om jeg hadde klart det.. men jeg kan ikke sette meg inn i den situasjonen de er i... Når det først har blitt sånn så klarer man det nok, man må jo bare.. Det er jo barna deres selv om de har den sykdommen[:(]

For noen hærlige jenter og for noen fantastiske foreldre. Håper virkelig den nye kuren de har funnet kommer til å funke for jentene!

ja får håpe det[:D] det var noen skjønne jenter ja..

Vi får krysse fingrene får at den nye kremen kommer snart, så de kan få et enda bedre liv

Back
Topp