Godt du er enig med meg SkattIMagenSnart........
Jeg er ikke fornøyd med han nei, syns jeg hele tiden må kjempe for at han skal skjønne delvis hvordan jeg har det.
Gruer meg alltid til å ringe da det er noe...
For å gjøre en lang historie kort:
I fjor gikk jeg på jobb i 5 dager og var svimmel (jeg er ikke den som surver lett), men tilslutt måtte jeg ringe legen, han sendte meg da rett på akutten med mistanke om blodpropp i hodet.
Det visste seg at jeg hadde en slags svulst på hodet og fikk beskjed om å holde eg helt i ro pga fare for hjerneblødning, noe jeg selvfølgelig gjorde.
Jeg klarte å trygle meg ut av sykehuset og dra hjem med en gang, jeg følte ikke jeg hadde noe der å gjøre.
Så jeg var hjemme et par uker mens jeg ventet på svar fra Ullevål, det tok lengre tid en ventet og jeg ringte ullevål og de kokluderte med det at det ikke var noe blødningsfare, men at jeg burde holde meg litt rolig pga trykk i hodet.
Jeg var jo verdens glaeste, men samtidig redd iom at jeg var svimmel og litt i sjokk.
Jeg ringte legen og fortalte den gode nyheten da jeg kom inn og regnet med at han kom til å si: jeg sykmelder deg en periode til jeg sånn at du kan komme deg igjen... meni stedet sa han: da friskmelder jeg deg for jeg har ikke noe grunn til å sykmelde deg lengre!!! [&o] Gjett om jeg var paff...
tilslutt ringte jeg ullevål og de ba meg ringe legen umiddelbart og be om ny sykmelding.
Før dette satte han meg på Prynovera (!) pga fertiliteten, noe jeg enda ikke skjønner iom at samboer ikke hadde tatt en prøve en gang. det visste seg jo at sambo hadde dårlige svømmere også.
etter sykehset i fjor har det vært litt ting som har dukket opp på meg, først eksem så enda mere eksem og deretter en infeksjon osv osv... jeg har kviet meg hver gang for å ringe.
Og nå er det dette attpåtil... føler meg helt utmattet.
Vet jo hvor lett det er å skylde på noe for deretter å bli sykmeldt og jeg ønsker jo ikke si jeg er sy da jeg ikke er det.
skal ha en prat med gyn min, om han ikke gjør noe med dette så går jeg videre med saken.
Bytte lege kommer jeg ihvertfall tilå gjøre...
stoler ikke på mannen.... syns han virker som en mannsjåvinist hele figuren. [:'(][:'(][:'(]